Uendelig PowerPoint?
Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-06-01 09:52

Hej

I forbindelse med at jeg vil lave min egen pauseskærm, har jeg downloadet et
program der kan bruge en PowerPoint-præsentation som pauseskærm. Alting
virker fint, med undtagelse af, at præsentationen kun kører igennem en gang,
og så er det jo så som så, med effekten......

Jeg synes, at jeg har checket samtlige indstillinger, men har ikke kunnet
finde noget, der får den til at restarte......

SÅ: Hvordan får man en PP til at køre uendeligt, dvs. indtil man trykker på
ESC?

mvh. Peter
www.peterbj.dk (nu over 700 vitser!!!)

Fra : pre

Dato : 28-06-01 18:13

Sæt et hyperlink den sidste slide.

--
Venlig hilsen
pre

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-06-01 21:41

"pre" <ingenmail@image.dk> skrev i en meddelelse
> Sæt et hyperlink den sidste slide.
>
> --
> Venlig hilsen
> pre
Hej pre

Tak for rådet. Jeg kunne dog ikke få hyperlink til at virke, men fordi jeg
rodede rundt med det, opdagede jeg at der er noget der hedder 'Gennemses ved
Kiosk' i 'Indstil diasshow', og det gjorde tricket.

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-07-01 18:08

> [...]
> finde noget, der får den til at restarte......
>
> SÅ: Hvordan får man en PP til at køre uendeligt, dvs. indtil man trykker på

menuen Diaashow, Indstil diasshow
sæt hak ved Gentag indtil ESC

--
mvh Lars