Hvordan virker denne side?
Fra : Tony

Dato : 19-12-06 14:56

http://tinypic.com/view/

Jeg gad godt have en browser som 'pauseskærm', og hvor billedet
skifter hvert 2. sekund f.eks.
Hvordan?

Tony

Fra : Knud

Dato : 19-12-06 18:56

Hej Tony.
"Tony" <ledelsen@sol.dk> skrev i en meddelelse
http://tinypic.com/view/

Jeg gad godt have en browser som 'pauseskærm', og hvor billedet
skifter hvert 2. sekund f.eks.
Hvordan?

Tony
Hej Tony, har du ingen browser?
Jeg har en gammel IE6, som du gerne må købe.
Er det OK, hvis billedet først skifter hvert 3. sekund?
Den er opdateret, så den skulle virke. Er det OK med en tusse?
Mvh Knud

Fra : Tony

Dato : 20-12-06 08:19

> [...]
> Er det OK, hvis billedet først skifter hvert 3. sekund?
> Den er opdateret, så den skulle virke. Er det OK med en tusse?

Hvor meget af det jeg skrev forstod du?

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 08:30

[...]

Hej Tony,

Jeg tror at dit spørgsmål hører til i dk.edb.system.ms-windows

Men her er et forslag.

Gå ind i egensbaker for dit skrivebord, vælg fanebladet skivebord, tryk på
Tilpas skrivebordet, tryk på fanebladet Web.

Her kan du vælge at have en hjemmeside som baggrund.

Jeg mener dog ikke at den kan indeholde hverken server side- eller client
side scripts som f.eks. java o.l. men du kan da prøve dig frem !

Neuhafen

Fra : Tony

Dato : 20-12-06 09:46

Kan jeg ikke lave en html fil, der opfrisker hvert andet sekund og hvis
indhold er billedet fra http://tinypic.com/view/.
Vel og mærke et nyt billede hver gang?

mvh

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-06 12:24

Kan jeg ikke lave en html fil, der opfrisker hvert andet sekund og hvis
indhold er billedet fra http://tinypic.com/view/.
Vel og mærke et nyt billede hver gang?

Det ved jeg desværre ikke, da jeg ikke har prøvet.
Jeg vidst kun at du kunne vælge en hjemmeside (HTML) som baggrund.

Prøv dig frem.
Brug eventuelt http://tinypic.com/view/ til testen !

Neuhafen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-12-06 14:08

"Tony" <ledelsen@sol.dk> posting:

>http://tinypic.com/view/
>
>Jeg gad godt have en browser som 'pauseskærm', og hvor billedet
>skifter hvert 2. sekund f.eks.
>Hvordan?

Muligt jeg har overset noget, men Opera på den nævnte side sat til
automatisk opdatering (højreklik på siden > Opdater automatisk hver)
i fuldskærm?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk