Ny router fra Cybercity ?
Fra : SpookiePower

Dato : 24-01-07 11:33

Jeg har fået brev om at jeg vil modtage en ny router
fra Cybercity, pga de skifter til et nyt netværk.
Er der nogle som ved hvilken router de sender til en ?

Lige nu har jeg en Cisco 677.

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-01-07 11:47

SpookiePower <boxjunk2600@gmail.com> skrev 2007-01-24:
> Jeg har fået brev om at jeg vil modtage en ny router
> fra Cybercity, pga de skifter til et nyt netværk.
> Er der nogle som ved hvilken router de sender til en ?
>
> Lige nu har jeg en Cisco 677.
Zyxel 660.

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : SpookiePower

Dato : 24-01-07 22:18

Martin Schultz wrote:

> Zyxel 660.

Jeg kan se Cybercity køre med flere versioner.
www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/

Ved du hvilken version det er, der bliver leveret ?

Fra : John Hansen

Dato : 25-01-07 19:08

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se Cybercity køre med flere versioner.
> www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/
>
> Ved du hvilken version det er, der bliver leveret ?
Har fået samme brev. Jeg tror det er mere end bare en ny router, der står at
CC skifter netwærk som betyder at man skal skifte til ny og bedre router,
hvis man ikke skifter vil internetforbindelse ikke virke.

Man vil få nærmere info senere.

/John

Fra : andy

Dato : 26-01-07 20:22

John Hansen skrev:

> [...]
> CC skifter netwærk som betyder at man skal skifte til ny og bedre router,
> hvis man ikke skifter vil internetforbindelse ikke virke.

Regn med i den forbindelse at de hæver 1000kr for dit gamle roughter som
du sænder ind. Det gjorde de ved mig. selv om det var sendt ind til dem
inde 1uge.

Fra : M.N.

Dato : 26-01-07 21:13

"andy" <andy@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Regn med i den forbindelse at de hæver 1000kr for dit gamle roughter som
> du sænder ind. Det gjorde de ved mig. selv om det var sendt ind til dem
> inde 1uge.

Og hvad så?
Du havde jo en kvittering på den. Så er den skid slået.

Mogens

Fra : SpookiePower

Dato : 26-01-07 22:05

> John Hansen skrev:

> Regn med i den forbindelse at de hæver 1000kr for dit gamle roughter som
> du sænder ind. Det gjorde de ved mig. selv om det var sendt ind til dem
> inde 1uge.

I brevet skriver de at man kan beholde den gamle router, så det
vil jeg gøre. Jeg har fået mit udstyr, det ligger på posthuset
og skal hentes imorgen :)

Fra : René Sørensen

Dato : 27-01-07 11:28

andy wrote:

> Regn med i den forbindelse at de hæver 1000kr for dit gamle roughter som
> du sænder ind. Det gjorde de ved mig. selv om det var sendt ind til dem
> inde 1uge.

Jeg har også fået brevet og der står man bare kan smide den gamle
udleverede router ud.

René Sørensen

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-01-07 15:26

René Sørensen wrote:

> Jeg har også fået brevet og der står man bare kan smide den gamle
> udleverede router ud.

Det koster Cybercity penge at skrotte routeren, så det er meget
forståeligt...

--
Jesper Lund

Fra : Jesper

Dato : 27-01-07 13:23

On Fri, 26 Jan 2007 20:22:19 +0100, andy wrote:

> John Hansen skrev:

> Regn med i den forbindelse at de hæver 1000kr for dit gamle roughter som
> du sænder ind. Det gjorde de ved mig. selv om det var sendt ind til dem
> inde 1uge.

Hvis de prøver det nummer med mig, så falder der brænde ned...

Fra : SpookiePower

Dato : 29-01-07 12:05

I mailen skrev de at man kunne beholde den gamle router.
I brevet som følger med routeren, står at den gamle
skal sendes retur inden 14 dage. Må heller finde ud
af hvad som passer.

Fra : SpookiePower

Dato : 29-01-07 12:12

SpookiePower wrote:
> I mailen skrev de at man kunne beholde den gamle router.
> I brevet som følger med routeren, står at den gamle
> skal sendes retur inden 14 dage. Må heller finde ud
> af hvad som passer.

For det ikke skal være løgn, så er der to breve med
i kasse til den nye router. På det ene står at man
kan beholde udstyret, på det andet at man skal
sende det retur...

Fra : Michael

Dato : 29-01-07 12:41

SpookiePower skrev:

>For det ikke skal være løgn, så er der to breve med
>i kasse til den nye router. På det ene står at man
>kan beholde udstyret, på det andet at man skal
>sende det retur...

Hvis jeg kender Cybercity ret, så vil de når du ringer for at spørge
hvad du skal gøre med routeren, sige at du bare kan beholde den. Om ca
14 dage får du så en regning på 1000 kr for manglende returnering af
router. Den ene hånd ved ikke hvad den anden hånd laver i det firma.

--
/signature offline

Fra : SpookiePower

Dato : 29-01-07 13:58

Jeg skrev til cybercity. Her er deres svar -

"det er ikke en nødvendighed at du sender denne router retur, men der ligger en fejl i vores system
som gør at der herefter vil komme en regning til dig, hvis vi ikke modtager den retur. så hvis du
vil undgå dette, vil jeg råde dig til bare at smide den retur til os, så undgår du det"

Fra : John Hansen

Dato : 29-01-07 16:17

> [...]
>
> Ved du hvilken version det er, der bliver leveret ?

Jeg fik min i dag, det er en Zyxel 660R-D1.

Det kører bare ikke _helt_ så godt som før syntes jeg, lange ping tider, en
del
waiting for... i IE. Noget jeg kan indstille selv?

/John