/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Advarsel mod fullrate
Fra : ulrik@e-mail.dk


Dato : 25-12-06 15:50

Hej,

Jeg vil bare gerne lige dele mine frustrationer over Fullrate med andre
så I ved hvad I går ind til som Fullrate-kunde.

Jeg har nu været kunde i en måned og har stort set kun oplevet
problemer. Af stort og småt skal nævnes:

1) Hvis ikke jeg selv havde lavet en kontrolopringning til dem forud
for porteringen af mine tidligere adsl og telefonabonnementer var jeg
endt uden internet og telefoni i en måned. Nu endte de så med en
extra måneds leveringstid.

2) Forbindelsen er generelt meget ustabil og der er ofte perioder hvor
den går helt i sort.

3) Efter sådanne perioder skal man typisk manuelt genstarte routeren
for at komme op igen.

4) Forbindelsen føles ikke hurtig, hvilket formentlig skyldes høje
ping-tider.

5) Vi har flere gange oplevet at telefonsamtaler afbrydes efter ca 15
min.

6) Vi har flere gange oplevet at modtageren ikke kan høre hvad vi
siger.

7) Vi har flere gange oplevet at kaldet slet ikke går igennem.

Så jeg er en meget utilfreds kunde der pt seriøst overvejer at skifte
til en anden udbyder!

Mvh
Ulrik, Vanløse


 
 
Stig Johansen (26-12-2006)
Kommentar
Fra : Stig Johansen


Dato : 26-12-06 07:06

Jeg har haft fullrate siden 1. august, og kan ikke genkende dine problemer
men...

ulrik@e-mail.dk wrote:
> Jeg vil bare gerne lige dele mine frustrationer over Fullrate med andre
> så I ved hvad I går ind til som Fullrate-kunde.
>
[snip frustrationer]

Jeg kan se, du sidder på Vanløse, se evt:
<http://www.fullrate.dk/support/>

Der har været problemer med bla. Vanløse.

> Så jeg er en meget utilfreds kunde der pt seriøst overvejer at skifte
> til en anden udbyder!

Det er uheldigt at ramme ind i problemer fra starten, men prøv at klappe
hesten lidt.

Her køre det upåklageligt.

--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Morten Birkelund (27-12-2006)
Kommentar
Fra : Morten Birkelund


Dato : 27-12-06 11:39

<ulrik@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:1167058216.518425.274320@42g2000cwt.googlegroups.com...

>>4) Forbindelsen føles ikke hurtig, hvilket formentlig skyldes høje
>>ping-tider.

Hvad tester du i mod?

Pinging 83.221.147.8 with 32 bytes of data:

Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61

Ping statistics for 83.221.147.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 6ms, Maximum = 6ms, Average = 6ms

Umiddelbart syntes jeg ikke at de 6 ms svartid min forbindelse har er meget
for en adsl2 forbindelse.

Har du eventuelt prøvet at kontakte fullrate for at høre om din forbindelse
står til en højere hastighed end kobberet på vej til dig kan håndtere?

--
Morten Birkelund



Michael (30-12-2006)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 30-12-06 13:22

Jeg bor på Frederiksberg og må desværre sige, at jeg også oplever en del
problemer

Jeg oplever af-og-til ekko på telefonen og det sker også, at modtageren
pludselig ikke kan høre hvad jeg siger, mens eg kan stadig godt høre
modtageren.

Specielt i de sidste uger har der været mange korte nede tider på
Internettet om aften. Pludselig mens jeg sidder og surfer, så forsvinder
forbindelsen til omverden i 5 - 15 min. Afbrydelse som der intet står om på
deres Support side.

DSL/PPP lampen er heldigvis holdt om med at blinke som en gal. Nu blinker
den kun når der er trafik på linjen



Hilsner fra

Michael


"Morten Birkelund" <mortendb@consider.dk> wrote in message
news:newscache$nlhxaj$l5w$1@news.webpartner.dk...
> <ulrik@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:1167058216.518425.274320@42g2000cwt.googlegroups.com...
>
>>>4) Forbindelsen føles ikke hurtig, hvilket formentlig skyldes høje
>>>ping-tider.
>
> Hvad tester du i mod?
>
> Pinging 83.221.147.8 with 32 bytes of data:
>
> Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
> Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
> Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
> Reply from 83.221.147.8: bytes=32 time=6ms TTL=61
>
> Ping statistics for 83.221.147.8:
> Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
> Approximate round trip times in milli-seconds:
> Minimum = 6ms, Maximum = 6ms, Average = 6ms
>
> Umiddelbart syntes jeg ikke at de 6 ms svartid min forbindelse har er
> meget for en adsl2 forbindelse.
>
> Har du eventuelt prøvet at kontakte fullrate for at høre om din
> forbindelse står til en højere hastighed end kobberet på vej til dig kan
> håndtere?
>
> --
> Morten Birkelund
>



Allan (02-01-2007)
Kommentar
Fra : Allan


Dato : 02-01-07 15:38

On Sat, 30 Dec 2006 12:21:35 UTC, "Michael" <email@hotmail.com> wrote:

> Specielt i de sidste uger har der været mange korte nede tider på
> Internettet om aften. Pludselig mens jeg sidder og surfer, så forsvinder
> forbindelsen til omverden i 5 - 15 min. Afbrydelse som der intet står om på
> deres Support side.

Oplever det samme her. Hos mig skyldes det at jeg pludseligt modtager
en forkert MAC adresse for deres default router.
En flush af ARP cachen fixer det - men drøn irriterende er det.

> DSL/PPP lampen er heldigvis holdt om med at blinke som en gal. Nu blinker
> den kun når der er trafik på linjen

Ja, det var noget af en grov konfigurationsfejl, de kørte med der - man modtog
konstant 10-100kbit/s "støj". Heldigvis er det dog fikset nu.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste