Lav IE7 identisk med IE6, hvordan?
Fra : Jakob Munck

Dato : 03-02-07 08:42

Alt hvad jeg hidtil har set af IE7 er forringelser i forhold til IE6, så
derfor vil jeg godt have IE7 til at ligne IE6 så meget som muligt.
Fanebladeden har jeg fjernet, men der er stadig problemer.

1. Jeg har ikke brug for en stor "Værktøjslinie" med grafiske ikoner, som
fylder en masse og som ikke indeholder andet end det som er i den
almindelige menulinie. Hvordan fjerner man denne værktøjslinie 100%?

2. Jeg har MEGET brug for den bundlinie i browseren, hvor man kan se hvilken
url man peger på, når man holder musen over et link. Hvor er den??

Hvad gør jeg?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-02-07 10:11

Den 03-02-07 08.41 skrev Jakob Munck følgende:
> Alt hvad jeg hidtil har set af IE7 er forringelser i forhold til IE6, så
> derfor vil jeg godt have IE7 til at ligne IE6 så meget som muligt.

Medmindre du sidder med en Vista, kan du bare afinstallere IE7.

> 2. Jeg har MEGET brug for den bundlinie i browseren, hvor man kan se hvilken
> url man peger på, når man holder musen over et link. Hvor er den??

Du er sikkert kommet til at fjerne den i din jagt på at få fjernet
værktøjslinjen. Højreklik på værktøjslinjen, og vælg Statuslinje.
Tjek evt. billedet her:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-brug.html#tools2

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-02-07 17:30

Den 03-02-07 10.10 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Medmindre du sidder med en Vista, kan du bare afinstallere IE7.

En alternativ løsning:
Opret en genvej på skrivebordet og angiv følgende som programadressen:
c:\windows\ie7\iexplore.exe

Det er næsten smukt, og den kører fint samtidig med almindelige IE7-vinduer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : HPA3

Dato : 07-02-07 16:50

On 3 Feb., 09:41, "Jakob Munck" <jm2_fjern_de...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
>
> 2. Jeg har MEGET brug for den bundlinie i browseren, hvor man kan se hvilken
> url man peger på, når man holder musen over et link. Hvor er den??

Jeg har også IE7 og kan se url på bundlinien ! Hvad jeg vil spørge om
kan man kopiere den ?
Jeg har altid måttet skrive den af på papir og indskrive igen

vh hpa

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-02-07 17:28

Den 07-02-07 16.49 skrev HPA3 følgende:

> Jeg har også IE7 og kan se url på bundlinien ! Hvad jeg vil spørge om
> kan man kopiere den ?
> Jeg har altid måttet skrive den af på papir og indskrive igen

Højreklik på linket, og vælg så at kopiere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.