IE7crasher når faneblad lukkes?
Fra : Lars Holst

Dato : 30-01-07 19:17

IE7 virker fint på min notebook.
På min stationære maskine virker den ikke som den skal.

Når jeg forsøger at lukke et af flere åbne faneblade så crasher hele
programmet.

Hvad kan det skyldes?

--
Lars Holst

Fra : Lars Holst

Dato : 31-01-07 12:00

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> said in

> [...]
> På min stationære maskine virker den ikke som den skal.
>
> Når jeg forsøger at lukke et af flere åbne faneblade så crasher hele

Sikken en enorm vidensbank det her er.
*ironi*

Nå men jeg løste selv problemet inden alle i kloge kom med nogle guldkorn.

Crashing af IE7 kan skyldes tilføjelsesprogrammer som alle overføres fra
den gamle IE til den nye i aktiv tilstand.

Hvis man deaktiverer dem en for en eller deaktiverer alle og derefter
aktiverer dem en for en, så kan crash problemer i IE7 måske detekteres.

Det lykkedes i hvertfald for mig.

Så nu er jeg glad for den nye browser med tabs.

--
Lars Holst

Fra : N_B_DK

Dato : 31-01-07 17:14

In news:Xns98C97A00B79A825689lh236589@62.243.74.162,
Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> typed:
> Sikken en enorm vidensbank det her er.
> *ironi*

Skyldes sikkert mange har dig i deres killfilter, hvilket jeg til fulde
forstår.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lars Holst

Dato : 31-01-07 20:02

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> said in

> In news:Xns98C97A00B79A825689lh236589@62.243.74.162,
> Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> typed:
>
> Skyldes sikkert mange har dig i deres killfilter, hvilket jeg til fulde
> forstår.

Men du havde ikke og du havde heller ikke hjerne til at svare på det simple
spørgsmål.

Nu ved du jo af gode grunde ikke en skid om hvem andre usenetbrugere har i
kill-filter, så måske skulle du bare skylle dig selv ud i lokummet i stedet
for at plabre løs om alle de ting du ikke aner en skid om.

Man skal godt nok lede længe bag låste døre for at finde nogen der er mere
usympatisk end dig og man leder forgæves i en rejefarm for at finde
enkeltindivider med færre brikker at rykke rundt med end dig.

Du kan være en omvandrende reklamesøjle i en kampagne for aktiv dødshjælp.

--
Lars Holst

Fra : N_B_DK

Dato : 01-02-07 06:46

In news:Xns98C9CBDE14AD825689lh236589@62.243.74.162,
> [...]
> finde enkeltindivider med færre brikker at rykke rundt med end dig.
>
> Du kan være en omvandrende reklamesøjle i en kampagne for aktiv

Og der fik andre forklaringen på hvorfor manden er i manges killfilter, I
rest my case.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lars Holst

Dato : 01-02-07 10:51

> In news:Xns98C9CBDE14AD825689lh236589@62.243.74.162,
> Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> typed:

> Og der fik andre forklaringen på hvorfor manden er i manges
> killfilter, I rest my case.

You better

--
Lars Holst

Fra : N_B_DK

Dato : 01-02-07 11:02

In news:Xns98CA6E51AA9A425689lh236589@62.243.74.162,
Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> typed:
> You better

Ellers sker der hvad ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lars Holst

Dato : 01-02-07 13:12

> In news:Xns98CA6E51AA9A425689lh236589@62.243.74.162,
> Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> typed:
>
> Ellers sker der hvad ?

Lige meget hvad så er du en taber og det vil ganske simpelt hen blive ved
at manifestere sig.

--
Lars Holst

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-02-07 13:54

N_B_DK skrev:

> Og der fik andre forklaringen på hvorfor manden er i manges
> killfilter, I rest my case.

Han havnede i hvert fald i et mere på baggrund af kommentarerne her
i tråden. Sæt venligst fut til netiketten hvis du fortsat vil
debattere med Lars Holst.

FollowUp-To dk.admin.netikette
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk