Ikke alt funker i FF, afhængig af IE ??
Fra : Mr. Mox

Dato : 30-01-07 10:23

Sommetider er der noget som forhindrer Firefox i at vise et link helt
uden fejl, f. eks. kommer der tekster eller vinduer oven i hinanden.

Hvis jeg så åbner samme link i Internet Explorer kommer det frem OK.

Hvad er forklaringen?

Kan det passe at jeg har læst om en mulighed for at skifte fra FF til IE
uden at jeg skal åbne IE??? Jeg tror det var noget med en tilføjelse
til FF, måske noget med en "knap" ????

Med venlig hilsen Mr.Mox

Fra : Holst

Dato : 30-01-07 10:37

Mr. Mox wrote:

> [...]
> uden fejl, f. eks. kommer der tekster eller vinduer oven i hinanden.
>
> Hvis jeg så åbner samme link i Internet Explorer kommer det frem OK.

At der sikkert er fejl på siden. Prøv at køre linket igennem validatoren
hos http://validator.w3.org - validerer siden ok, må der jo være en fejl
i FF.

Laver man sider, der ikke validerer, er der stor sandsynlighed for, at
de kun vises korrekt i den browser, man har anvendt under udviklingen.

Fra : Bent E.

Dato : 30-01-07 11:31

> Kan det passe at jeg har læst om en mulighed for at skifte fra FF til IE
> uden at jeg skal åbne IE??? Jeg tror det var noget med en tilføjelse
> til FF, måske noget med en "knap" ????

Mox
Installer udvidelsesmodul "IE View 1.3.1"
Så skal du blot højreklikke, og vælge "IE".

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-01-07 12:04

Den 30-01-07 10.23 skrev Mr. Mox følgende:

> Hvad er forklaringen?

Som Holst skriver, er der sikkert fejl på siden.

> Kan det passe at jeg har læst om en mulighed for at skifte fra FF til IE
> uden at jeg skal åbne IE???

Tjek de to første udvidelser på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-udvidelser.html

Den første åbner en side i Internet Explorer, den anden åbner Internet
Explorer inde i Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af