Browser
stl_s 3840
arlet 2470
ComOn beder om password (FF)
Fra : Morten Bowman

Dato : 29-01-07 00:41

Hejsa
Pludselig er der en reklameting der vil have password hele tiden på deres
side?
adserver.adtech.de ved http ://adserver.adtech.de
Hvorfor gør FF det? Er det en udvidelse der gør det eller?

Fra : N_B_DK

Dato : 29-01-07 07:25

In news:bvcqr29hdumqtjhn45u00hgevmmrmni656@4ax.com,
Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> typed:
> [...]
> deres side?
> adserver.adtech.de ved http ://adserver.adtech.de
> Hvorfor gør FF det? Er det en udvidelse der gør det eller?

Slet dine cookies og temp internet filer, eller bedre skriv følgende i din
host fil
127.0.0.1 adtech.de

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Morten Bowman

Dato : 29-01-07 18:22

On Mon, 29 Jan 2007 07:24:30 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> typed:
>
>Slet dine cookies og temp internet filer, eller bedre skriv følgende i din

Nope, no go

Fra : N_B_DK

Dato : 30-01-07 02:01

In news:t9bsr2l8le841eehosa33hegjfqhp7httr@4ax.com,

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-01-07 20:18

det tvivler jeg på, for hvis du angiver ovenstående i din host

Tja kan ikke give dig et svar. Jeg bruger host-filen til mange andre sider
men her virker den altså ikke?

Fra : N_B_DK

Dato : 01-02-07 06:47

In news:9b6vr2dqrg86v5orddu52m03igeg958rkp@4ax.com,
> [...]
> det tvivler jeg på, for hvis du angiver ovenstående i din host
>
> Tja kan ikke give dig et svar. Jeg bruger host-filen til mange andre

i en command prompt, prøv lige og skriv "ping adtech.de" (uden
anførelsestegn) hvilken ip pinger den ?

--
MVH.
N_B_DK