Visning af sider i IE 6
Fra : knud poulsen

Dato : 28-01-07 14:27

Hvordan kan det være at nogen sider kan jeg se andre får jeg " siden kan
ikke vises " ved at andre kan se siden. IE 6 er også begyndt at åbne op
meget langsom. har en 8mbit forbindelse. har slette temp. internet files og
alt anden der kan slettes. det er heller ikke min firewall der giver
problemerne, det har jeg chekket
den side jeg snakker om er: http://dch-bronderslev.dk
Har også prøvet sysstemgendannelse, det ville den heller ikke, prøvede 5
forskellige datoer
ps. bruger norton internet securety 2007 (org)

håber en eller anden kan hjælpe mig

Knud Poulsen

Fra : knudsen

Dato : 28-01-07 14:31

"knud poulsen" <knud.hp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige datoer
> ps. bruger norton internet securety 2007 (org)

Hej
Prøv at kigge her : http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : knud poulsen

Dato : 28-01-07 15:54

Har prøvet begge dele og det hjalp ikke, er kommet så vidt at jeg tror det
er noget med "dns" hvad det så egentlig er, prøver at google lidt på det.
ellers tak for hjælpen indtil videre

Knud Poulsen

Fra : HansAndersen

Dato : 14-02-07 16:28

On Sun, 28 Jan 2007 14:26:53 +0100, "knud poulsen" <knud.hp@mail.dk>
wrote:

> Hvordan kan det være at nogen sider kan jeg se andre får jeg "
Siden har en del fejl, bl.a. manglende doctype .....

--

Hasta no Vista!