Fjernelse af IE7
Fra : Hans-Henrik

Dato : 25-01-07 18:42

Hej!

Da min IE7 er korrupt, vile jeg gerne helt fjerne den og så eventuelt prøve
at genindlæse den (fra Microsofts hjemmeside). Når jeg går ind i
Tilføj/Fjern programmer og vil slette IE7, advares jeg om, at en bunke masse
programmer muligvis ikke vil fungere, hvis IE7 fjernes. Skal man tage sig i
agt for det? Årsagen er, at jeg gerne vil installere Vista Home Premium og
er derfor bange for, at en korruptetd IE7 på min maskine muligvis vil
forhindre mig i at installere Vista oven i min XP.

Mvh
hh

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-01-07 23:30

Den 25-01-07 18.41 skrev Hans-Henrik følgende:

> Tilføj/Fjern programmer og vil slette IE7, advares jeg om, at en bunke masse
> programmer muligvis ikke vil fungere, hvis IE7 fjernes.

Er det ikke kun programmer, der er installeret efter IE7, der kan få
problemer i henhold til meddelelsen? Problemet skulle vist bestå i, at
de kan risikere at bruge komponenter fra IE7. Men det betyder jo ikke
noget, når du alligevel vil installere IE7 igen bagefter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 25-01-07 23:33

"Hans-Henrik" <hh.husen@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Premium og er derfor bange for, at en korruptetd IE7 på min maskine
> muligvis vil forhindre mig i at installere Vista oven i min XP.

Der sker ikke noget ved at fjerne IE7, selvom der noteres hvilket
programmer,
der er installeret efter IE7.
I hvert fald har jeg gjort det et par gange uden bøvl.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 26-01-07 15:32