Kan ikke få slettet "history" helt
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-07 16:10

Hej Gruppe

Måske kan i hjælpe mig?

Jeg sidder med en brugt bærbar som i IE's adresse-dropdown viser nogle få
url's som ikke forsvinder når man sletter history, eller for den sags skyld
cokies etc..

Det drejer sig om søge adresser fra google som feks:
http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&safe=off&q=bil+vinter

Der er tre som bare ikke vil gå væk - kan nogen fortælle mig hvad man kan
gøre?

Selv har jeg prøvet at slette history fra alle forskellige brugere der har
været på maskinen, slette alt i alle tempmapper, checked hosts filen,
slettet alt i temporary internet files, og cokies, søgt i regedit og meget
meget mere, men uden resultat.

Hilsen Roald

Fra : Ole C

Dato : 26-01-07 11:11

Roald skrev blandt andet:

> [...]

> hosts filen, slettet alt i temporary internet files, og cokies, søgt
> i regedit og meget meget mere, men uden resultat.

Har du prøvet via Internetindstillinger>Generelt>Ryd oversigten - og
Internetindstillinger>Indhold>Autofuldførelse ?

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser