IE 7 - Åbn/luk IME?
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-07 14:16

Jeg undrer mig lige over, hvad IME er for noget i IE7. Fra et
højreklik på adressefeltet kan du vælge at åbne og lukke IME, men
der er ingen synlig effekt herved.

--
What is life, except excuse for death,

PDF på 1 sek: http://widgets.opera.com/widget/5742

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-01-07 14:32

Den 25-01-07 14.15 skrev Christian Bohr-Halling følgende:
> Jeg undrer mig lige over, hvad IME er for noget i IE7. Fra et
> højreklik på adressefeltet kan du vælge at åbne og lukke IME, men
> der er ingen synlig effekt herved.

IME (Input Method Editor) gør det muligt at indtaste fx japanske tegn
via et almindeligt tastatur.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-01-07 14:38

Christian Bohr-Halling skrev:

> Jeg undrer mig lige over, hvad IME er for noget i IE7. Fra et
> højreklik på adressefeltet kan du vælge at åbne og lukke IME, men
> der er ingen synlig effekt herved.

Efter en kort googling:
<http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/downloads/recommended/ime/default.mspx>

Det ser ud til at være en "Input Method Editor" beregnet til at
indtaste webadresser på kinesisk, japansk og lignende.

Det virker underligt at åbn/luk IME vises uden at man har aktiveret
noget med specialtegn - det er måske en lille bug der ryger væk
senere.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen