FTP via browser
Fra : ML

Dato : 22-01-07 16:09

Hej er der nogen af jer der ved hvordan man kan koble til en FTP server via
en browser.
Jeg har en, hvor jeg kan conekte via et ftp progran (total commander). MEn
når jeg prøver at logge ind via en browswer får jeg en timeout. Jeg har
lokket ind ved hjælp af filer- log ind som osv.

På forhånd tak
Martin

Fra : Martin

Dato : 22-01-07 16:33

ML wrote:
> [...]
> når jeg prøver at logge ind via en browswer får jeg en timeout. Jeg har
> lokket ind ved hjælp af filer- log ind som osv.

ftp://BRUGER:KODE:HOST:PORT
fx
ftp://mig:selv@192.168.1.1:21

Har du prøvet denne metode?
Hvis det er internet explorer du bruger til formålet, så kan du næsten
droppe det fra starten af, hvis du kun er tilladt 1 adgang pr IP... IE
laver 2-3 sessioner fra starten af - Hvorfor må jeg melde pas til

Fra : Martin

Dato : 22-01-07 16:35

Martin wrote:
> ftp://BRUGER:KODE:HOST:PORT

Skal selvfølgelig være
ftp:// BRUGER : KODE @ HOST : PORT
(uden mellemrum)

Fra : ML

Dato : 22-01-07 18:26

hej tak for tippet, men det virker desværre ikke.

Fra : Henning

Dato : 22-01-07 19:16

On Mon, 22 Jan 2007 16:09:00 +0100, "ML" <test@gmail.com> wrote:

> [...]
>når jeg prøver at logge ind via en browswer får jeg en timeout. Jeg har
>lokket ind ved hjælp af filer- log ind som osv.

I Internet Explorer; Funktioner - Internetindstillinger - faneblad
Avanceret - flueben i Brug passiv FTP...