Scalérer billeder i firefox
Fra : Silver

Dato : 17-01-07 23:38

Davs Gruppe!

Hvordan f*nden får jeg mozilla firefox 2.0 til at lade være med at skalere
billeder på websider?, jeg har været igennem hele options kategorierne uden
held.

En som har en hurtig løsning?.

Mvh
Silver.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-07 23:42

Silver skrev:

> Hvordan f*nden får jeg mozilla firefox 2.0 til at lade være med at skalere
> billeder på websider?, jeg har været igennem hele options kategorierne uden
> held.

Link til en side med problemet?

--
Bertel

Fra : Silver

Dato : 18-01-07 00:36

> [...]

Fandt selv ud af det med at bruge den edit command til firefox så man kommer
ind i selve brugeropsætningen (ekspert), der kunne jeg så sætte den til at
forstørre billedet som en mulighed når det loades. :)

Mvh
Silver.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-01-07 00:51

Den 18-01-07 00.36 skrev Silver følgende:

> Fandt selv ud af det med at bruge den edit command til firefox så man kommer
> ind i selve brugeropsætningen (ekspert), der kunne jeg så sætte den til at
> forstørre billedet som en mulighed når det loades. :)

Den forklaring hjælper vist ikke, hvis andre skulle have lyst til at
lave samme ændring. Det er nok lidt nemmere med:

I adressefeltet, skriv:
about:config
og tryk på Enter. Ud for filter, skriv:
image_re
dobbeltklik på linjen:
browser.enable_automatic_image_resizing
så værdien true ændres til false.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Erik Nielsen

Dato : 18-01-07 01:13

> I adressefeltet, skriv:
> [...]

Øøhh, i min FF 2.0.0.1 er der ikke noget der hedder
filter i about:config.

--
Venligst Erik N.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-01-07 02:36

Den 18-01-07 01.13 skrev Erik Nielsen følgende:

> Øøhh, i min FF 2.0.0.1 er der ikke noget der hedder
> filter i about:config.

Prøv at kigge på søgefeltet oven over oversigten over indstillingerne,
og drej så øjnene en lille smule til venstre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Erik Nielsen

Dato : 18-01-07 10:29

> Prøv at kigge på søgefeltet oven over oversigten over indstillingerne,
> og drej så øjnene en lille smule til venstre.

Okay, så fandt jeg det. Mange tak.

--
Venligst Erik N.