FF - et irritationsmoment
Fra : Morten Bowman

Dato : 13-01-07 00:38

Hejsa
Hvis man i sine bogmærker vælger 'Sorter efter navn' så forsvinder
rullemenduen.
Det er da for træls!

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 13-01-07 16:59

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvis man i sine bogmærker vælger 'Sorter efter navn' så forsvinder
> rullemenduen.
> Det er da for træls!

Hej Morten
Hvorfor? - Det er da GRATIS underholdning som du selv har valgt!
Hilsen
Jørgen

Fra : Martin Ploug

Dato : 14-01-07 12:02

Morten Bowman skrev:
> Hejsa
> Hvis man i sine bogmærker vælger 'Sorter efter navn' så forsvinder
> rullemenduen.
> Det er da for træls!

Hej Morten

Prøv at skriv det til Mozilla på
http://www.mozilla.com/en-US/about/contact.html

Prøv at skriv til dem præcis hvilken fejl du oplever,
og hvornår den opstår. Måske kan de rette fejlen til
næste version.

Du kan måske også spørge om det her:
http://www.mozilladanmark.dk

Mvh. Martin

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-01-07 01:26

On Sun, 14 Jan 2007 12:02:20 +0100, Martin Ploug <mploug@pc.dk> wrote:

> [...]
>
>Prøv at skriv til dem præcis hvilken fejl du oplever,
>og hvornår den opstår. Måske kan de rette fejlen til

Aahh troede ikke det var en fejl, da jeg har oplevet det i alle FF
versioner

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-01-07 18:42

Morten Bowman skrev:

> Aahh troede ikke det var en fejl, da jeg har oplevet det i alle FF
> versioner

Hej

Jeg ved heller ikke, om det er en fejl, men det er måske værd at sprøge dem.

Mvh. Martin