Firefox 2: Genskab session og åbne billede~
Fra : Leonard

Dato : 07-01-07 15:32

Efter at have opgraderet til Firefox 2 får jeg ofte en velkomst med et
lille vindue om at FF blev lukket, om jeg vil ganskabe den sidste
session eller starte en ny.
Kan jeg ikke slippe for det og bare starte en ny?

Når jeg følger et link til et billede eller en anden fil, som før bare
blev åbnet præsenteres jeg nu for en boks om jeg vil åbne eller gemme,
men ofte er der ikke mulighed for at vælge OK. Et billede åbnes så i
et nyt faneblad med et blankt faneblad imellem.
Det skyldes sikkert en forkert kodning, header eller noget fra
webstedet, men det kan jeg ikke gøre noget ved. Kan jeg gøre noget
for at min Firefox bare åbner billedet og viser mig det?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-01-07 23:18

Den 07-01-07 15.31 skrev Leonard følgende:
> Efter at have opgraderet til Firefox 2 får jeg ofte en velkomst med et

Nu er det ikke ligefrem fordi, det er væltet ind med svar her, så prøv
at spørge i Mozilladanmarks forum. Jeg ved, der sidder et par stykker
derovre, som ikke følger med i nyhedsgrupperne, og som sikkert kan
hjælpe dig med problemerne.

Med hensyn til billederne og det blanke faneblad, så find gerne en side,
hvor du oplever problemet, og skriv linket sammen med din beskrivelse af
problemet.

Mozilladanmarks Firefox-forum:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewforum.php?f=1

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange