Hardwarekonflikt?
Fra : Henrik Hartig

Dato : 10-01-07 19:40

Hej
Omformulerer lige mit spørgsmål fra tidl. tråd "linksys wusb54g v.4 på
Ubuntu" (se gerne tidl. tråd):

Jeg mistænker isætning af linksys wireless adapter for at give
harwarekonflikt, da pc'en går langsomt og knokler derudaf som om nogle
"kæmper om pladsen". Hvordan undersøger jeg denne mistanke (og løser
problemet)?

Ærbødigst
/henrik

Fra : Henrik Hartig

Dato : 10-01-07 20:30

Henrik Hartig wrote:
> [...]
> harwarekonflikt, da pc'en går langsomt og knokler derudaf som om nogle
> "kæmper om pladsen". Hvordan undersøger jeg denne mistanke (og løser

Har selv fundet problemet. Problemet var at jeg har isat et ekstra
usb2-kort (med fem udgange) til de i forvejen indbyggede 2
usb1.1-udgange. Efter jeg fjernede usb2-kortet virker adapteren. JUHUUU!
/henrik