Mus hakker
Fra : Pussyman

Dato : 27-06-01 23:44

Hej derude

Jeg har et skide irreterende problem med min nye comp. Det er at når min
comp. loader, ja så begynder musen at hakke (altså musepilen) og når den
stopper med at loade, så stopper musen med at hakke.

Mit system:

Epox 8K7A Motherboard
256 Hyundai DDR-Ram PC2100
AMD Athlon 1.333Mhz
IBM 60GXP 60GB Harddisk
En Harddiskskuffe der ikke bliver brugt.
Microsoft IntelliMouse Explorer USB
Logitech Internet Keyboard
HP 8100i Cd-Rom Brænder

Jeg har opdateret til den nye BIOS og det hjalp ikke og instalerede de
medfølgte driver til motherboardet.

Håber at nogle kan hjælpe mig for det er død irreterende.

MVH

Kristian Steen Kirk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-06-01 18:22

"Pussyman" <sdf@afd.com> writes:

> Jeg har et skide irreterende problem med min nye comp. Det er at når min
> comp. loader, ja så begynder musen at hakke (altså musepilen) og når den
> stopper med at loade, så stopper musen med at hakke.

Prøv at slå DMA til på din harddisk inde i "Device Manager". Du skal
gøre det under "Primary" og "Secondary IDE Channel".

Fra : Pussyman

Dato : 27-06-01 19:41

Jeg har nu fundet ud af, at det kun sker når jeg slår DMA til.

Er der nogle der har en løsning

Pussyman <sdf@afd.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b3a0db8$0$56463$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian Jørgensen