Den 9. januar 2007
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 10-01-07 00:06

-og vores kvædebusk udenfor soveværelsevinduet er ved at springe ud!

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-01-07 01:26

> -og vores kvædebusk udenfor soveværelsevinduet er ved at springe ud!

Vores græs trænger frygteligt til en gang slåning, og i forgårs plantede vi
stedsegrønne ud.

Mvh Maria

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-01-07 01:34

Maria Frederiksen wrote:

> Vores græs trænger frygteligt til en gang slåning, og i forgårs
> plantede vi stedsegrønne ud.
>
> Mvh Maria

Roser, persille m.m. lever i bedste velgående her, og der er små
knopper på magnolietræet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Max

Dato : 10-01-07 08:02

Hej Tove

> Roser, persille m.m. lever i bedste velgående her, og der er små
> knopper på magnolietræet.

Her i nabolaget blomstre Magnolia og Mirabeller :)

Sært vejr, men rismarkerne stå pænt.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-07 23:46

Maria Frederiksen wrote:

> Vores græs trænger frygteligt til en gang slåning, og i forgårs
> plantede vi stedsegrønne ud.

Jeg slog min juleaftensdag.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-01-07 01:05

Maria Frederiksen <mf@easyfrag.dk> wrote:

> Vores græs trænger frygteligt til en gang slåning, og i forgårs plantede vi
> stedsegrønne ud.

Slog vores i oktober. Da vi så fik frostvejr og der faldt lidt sne i
begyndelsen af november regnede jeg med, at jeg havde ramt rigtigt, så
den ville klare vinteren, men nu trænger vores osse til en omgang.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 11-01-07 10:28

On Wed, 10 Jan 2007 01:26:06 +0100, "Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk>
wrote:

>Vores græs trænger frygteligt til en gang slåning, og i forgårs plantede vi
>stedsegrønne ud.

Jeg går også rundt og anlægger have - alt det jeg ikke nåede i sommerens
løb. Helt rart at der kommer til at se fornuftigt ud i gården.
Nu er det så strandet lidt igen, fordi der skal lægges nogle fliser, men
med alt det regn er der for mudret til at jeg gider den slags.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Stig Johansen

Dato : 10-01-07 06:19

Axel Hammerschmidt wrote:

> -og vores kvædebusk udenfor soveværelsevinduet er ved at springe ud!

Og hos moren står der både vintergækker og erantis i blomst.
Forsythiaen er ved at afblomstre.

Stig Johansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-07 11:10

Maria Frederiksen wrote:

> Vores græs trænger frygteligt til en gang slåning

Det gør vores også, men der er så mudret at jeg ikke tror
havetraktoren kan kørte der.
Så snart der kommer frost så tager jeg chancen og slår det.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Trine Lund

Dato : 11-01-07 15:27

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> -og vores kvædebusk udenfor soveværelsevinduet er ved at springe ud!

Mine rabarber er begyndt at spire, klatrehortensiaen har sat nye blade og
det er min alm. hortensia, som står i en potte, også ved. Rigtig mange af
forårsløgene er begyndt at dukke op, jeg har nogle små lyserøde blomster (
ved ikke hvad det er ) som blomstrer i fuld flor og de plejer først at komme
i foråret.
Er der nogen af jer der ved om jeg skal foranstalte noget beskyttelse til
mine rabarber når der kommer frost?? Eller vil de overleve trods alt?
Hortensiaen i potte tror jeg, at jeg tager ind, hvis der kommer frost, og
sætter ud i et rum vi har hvor der er 10-12 grader.
Håber helt ærligt der snart kommer noget ordentlig vinter inden alting
springer ud alt for tidligt og bliver helt ødelagt hvis vinteren så
pludselig kommer i marts...

Trine

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 11-01-07 16:22

>"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> -og vores kvædebusk udenfor soveværelsevinduet er ved at springe ud!

....og min klematis står med 5 cm lange skud med første sæt blade på.

MVH Mette

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-01-07 19:00

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> -og vores kvædebusk udenfor soveværelsevinduet er ved at springe ud!

Her er fedtkuglerne, vi hænger ud til mejserne, "sprunget" ud. Der er
ca. 5cm. lange spirer på dem, og de ser helt lådne ud

mvh
Preben

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-01-07 19:59

Preben Andersen <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her er fedtkuglerne, vi hænger ud til mejserne, "sprunget" ud. Der er
> ca. 5cm. lange spirer på dem, og de ser helt lådne ud

Den var nu god! Det er nok fordi der ikke er faldet sne og der er masser
af føde til fuglene så kuglerne hænger der længe ad gangen.