bruttoskat feriepenge
Fra : Ralph

Dato : 08-01-07 20:18

Subj.-linien siger vel alt, men mit spørgsmål er om man skal betale
bruttoskat af feriepenge, synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.

--
Ralph

Fra : Sættenissen

Dato : 08-01-07 20:58

Indtægten og dermed skatten afholdes i optjeningsåret.

Knud

Fra : nvm

Dato : 09-01-07 18:34

Ralph skrev:
> Subj.-linien siger vel alt, men mit spørgsmål er om man skal betale
> bruttoskat af feriepenge, synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.

Det skal der.
Men tidspunktet afhænger af om der er tale om timeløn eller funktionærer..

http://www.atp.dk/www/portal.nsf/mainfrms!readform&ExpandAlias=Menu-ArbN-FerieKonto-Beregn-feriepenge-og-dage&Area=ArbN-FerieKonto
eller
http://www.atp.dk/www/portal.nsf/mainfrms!readform&ExpandAlias=Menu-FK-Arbejdsgivere-Regnemaskine&Area=FK-Arbejdsgivere

eller