Konfirmationstøj til dreng
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 21:41

Hvor finder jeg det ?
Vi ville gerne finde et hvidt jakkesæt med skjorte og slips til.
Google er ikke min ven, så kender i nogen link eller fysiske butikker i
Ålborg, Randers eller Århus- områderne, hvor man kan finde sådan noget tøj ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Holst

Dato : 07-01-07 22:53

Buffy wrote:

> [...]
> Ålborg, Randers eller Århus- områderne, hvor man kan finde sådan noget tøj ?

Hvad med Lilly (eller hedder det Lily). Det gør sig i brudekjoler og
også konfirmationskjoler. Men jeg ved, at de også kan klare tøjet til
gommen, så hvorfor ikke også en knægt, der skal konfirmeres.

Ellers gå ind i nogle ordentlige butikker i spørg, og har de det ikke,
så spørg, hvor de vil anbefale dig at gå hen.