Små pc-spil til 3-årig
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-07 17:45

Hello alle,

   jeg er meget interesseret i jeres anbefalinger (dem der har erfaring
med det, forstås) i små pc-spil til 3-årige. Min datter, i den
målgruppe, har det rigtigt hyggeligt med at lægge farver på virtuelle
farvebøger og at bladre i www.pegebogen.dk, men mon ikke der snart skal
lidt nyt til.
   Jeg er ude efter - selvfølgelig - noget der ikke er kompliceret, dvs.
noget der ikke kræver at man skal holde en musetast inde samtidig med at
man foretager sig noget. Jeg tænkte på sådan noget som f.eks. at prøve
at styre en musepil igennem en gang uden at røre væggene - eller hvad vi
nu har. Eller ting der kun kræver et enkelt klik med musen, mens pilen
står stille - hun kan ikke finde ud af, endnu, at både føre og klikke.
Og det må også meget gerne være noget som der er danske stemmer i, der
beskriver handling og hvad man skal foretage sig (evt. noget hvor man
kan erstatte engelske lyd-filer med danske, hvis det er).

   På forhånd mange tak for gode råd.

Mange venlige hilsner, god weekend fortsat,

Morten

Fra : Milla

Dato : 06-01-07 17:51

Morten Nørgaard skrev:
> [...]
> med det, forstås) i små pc-spil til 3-årige. Min datter, i den
> målgruppe, har det rigtigt hyggeligt med at lægge farver på virtuelle

HEjsa!

Jeg har lige købt "Fætter Kanin i Legeland" , i Kvickly, 2 spil for 99,-
Det spiller min dreng på 2½. Der skal ikke klikkes, men musen skal
holdes over tingene et par sekunder. Der sker en masse søde ting, musik,
farver, former, lidt bogstaver osv. Godt spil til få penge.

MVH
Milla

Fra : ThomasB

Dato : 07-01-07 04:31

"Morten Nørgaard" <mnoREMOVEANDsletDETTE@ursamajorproductions.dk> skrev i en
meddelelse news:459fd216$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

http://www.dr.dk/bamse

Fra : jacob johansen

Dato : 10-01-07 16:21

> Morten

min datter på 3 år spiller "små-spil" på www.dr.dk/oline der findes
forskellig spil i forskellige sværhedsgrader. Og der er også oplæsning af
historier hvor barnet selv skal vælge "om man skal følge musen eller
giraffen".... det er sjovt

MVH
Jacob