Gaim .. popper op når kontakt logger på..
Fra : Kenneth

Dato : 05-01-07 22:56

Kører Gaim med MSN konto. Når en af mine kontakter logger på popper Gaim op
i stedet for at forblive minimeret. Hvordan ændrer jeg den meget irriterende
indstiling?

/Kenneth

Fra : Per Jørgensen

Dato : 06-01-07 06:54

Kenneth skrev:
> [...]
> i stedet for at forblive minimeret. Hvordan ændrer jeg den meget irriterende

Nu kører jeg ikke gaim mere men miranda, men har kørt det tidligere opg
der er et væld af indstillinger i gaim omkring de her ting - men det kan
lade sig gøre - så jeg syntes da du skulle se efter i indstillingerne
omkring den MSN konto - hvor du kan vælge hvordan den skal reagere i de
tilfælde af der sker noget på MSN fronten

--
Med Venlig Hilsen

Pe® Jørgense/\/
Operations

www.mobilepeople.,com

Fra : Kenneth

Dato : 06-01-07 10:18

Syntes desværre jeg har kigget overalt snart.. Nogle må da bruge Gaim og
have haft samme problem...

/Kenneth

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-01-07 11:15

On 2007-01-06, Kenneth <ka@boxmail.dk> wrote:
> [...]

Jeg har svært ved at se, at det skulle have noget at gøre med MSN.

> Syntes desværre jeg har kigget overalt snart.. Nogle må da bruge Gaim og
> have haft samme problem...

Hvis du bruger v1.5, så prøv at se under Preferences > Buddy List.
Der er en indstilling der hedder "Raise window on events". Jeg ville
tyde events til indkomne meddelelser, men det er da et forsøg værd
alligevel.

Ellers kan jeg kun forestille mig, at det skulle være et plugin der
stod for det her. Se om du ikke er kommet til at slå et sådant til.

Selv bruger jeg v2.0.0beta3.1 og har ikke samme problem. Jeg har
aldrig haft det - ej heller med v1.5.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-01-07 14:14

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> writes:

> Kører Gaim med MSN konto. Når en af mine kontakter logger på popper Gaim op
> i stedet for at forblive minimeret. Hvordan ændrer jeg den meget irriterende
> indstiling?

Hvilken version af Gaim bruger du?

Jeg er ikke lige stødt på noget tilsvarende. Jeg bruger Gaim 2.0.
Måske har jeg bare været heldig.

--
Jacob - www.bunk.cc