Problem med certifikat på en SME-server
Fra : Ingvar Stefansson

Dato : 02-01-07 18:32

Hejsa

Jeg får en meddelelse fra mit Cronjob der siger efterfølgende:

unable to load certificate
32446:error:0906D06C:PEM routines:PEM_read_bio:no start
line:pem_lib.c:632:Expecting: TRUSTED CERTIFICATE
You are about to be asked to enter information that will be incorporated
into your certificate request.
What you are about to enter is what is called a Distinguished Name or a DN.
There are quite a few fields but you can leave some blank
For some fields there will be a default value,
If you enter '.', the field will be left blank.
-----
Country Name (2 letter code) [GB]:State or Province Name (full name)
[Berkshire]:Locality Name (eg, city) [Newbury]:Organization Name (eg,
company) [My Company Ltd]:Organizational Unit Name (eg, section)
[]:Common Name (eg, your name or your server's hostname) []:Email
Address []:

Samtidigt har jeg lagt mærke til at jeg (vi) ikke længere kan logge ind
på vores webmail!

Har I nogen forslag hvordan dette kan løses? I må meget gerne have i
mende at jeg IKKe er den store unix/linux haj men kan finde ud af det
hvis jeg har tid nok så I må meget gerne skære det ud i pap dvs
trinfortrin "vejledning/løsning"

På forhånd tak og godt nytår
Ingvar

Fra : Jesper Holck