Hvad kan opløse opvaskemiddel?
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 31-12-06 00:05

Hey

I stedet for at have en grim flaske VEL eller lignende stående ved
køkkenvasken, har vi fyldt en glas sæbe-dispenser. Det er dekorativt og har
fungeret godt i godt et par år.

Men fjedermekanismen i dispenseren er blevet lidt træg, og mit bud er, at
det er gammel sulfo eller lignende, der gør den sløv. Jeg har prøvet at
lade 'hovedet' stå i varmt vand natten over, men uden held.

Forslag?

Mvh
Bo Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Bob :-\)

Dato : 31-12-06 00:19

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNfamiliendudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er gammel sulfo eller lignende, der gør den sløv. Jeg har prøvet at
> lade 'hovedet' stå i varmt vand natten over, men uden held.

Har du f.eks prøvet at fylde meget varmt vand fra vandhanen i dispenseren og
pumpe det igennem ,
måske kan det hjælpe..

--
P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 02-01-07 08:09

[...]

> Har du f.eks prøvet at fylde meget varmt vand fra vandhanen i dispenseren og
> pumpe det igennem ,
> måske kan det hjælpe..

yes, der har jeg været.. men uden held :)

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 16:25

Bo Kamp Dudek wrote:
> [...]

> er, at det er gammel sulfo eller lignende, der gør den sløv. Jeg har
> prøvet at lade 'hovedet' stå i varmt vand natten over, men uden held.

Vi har samme problem ved vores håndvask i badeværelset. Jeg hev pumpen op,
og skruede den fra hinanden, og fandt ud af at fjederen var knækket. jeg
rensede pumpen, fandt en ny fjeder, og fortynede sæben med lidt vand, så
sæben flyder lettere. Det virker fint for os.

/David