evt impulskøb : Politimc ?
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 29-12-06 22:29

Med familen danmarks friværdi eventyr er der blevet godt med råderum på
kassekreditten, og derfor har jeg kigget lidt rundt

faldt over en hollandsk BMW K75 til få penge der dog har kørt relativt langt
(150kkm)

Er der særlige afgiftsnedslag for politimc'ere - også ved udenlandske? Nok
har de fået service, men man må formode at de har rendt hurtigere og oftere
end mange andre mc'ere og dermed potentielt mere slid?

eller skal jeg bare holde mig langt væk?

Fra : Holst

Dato : 29-12-06 22:42

tom (cordoba sdi) wrote:

> eller skal jeg bare holde mig langt væk?

Det lyder i hvert fald til, at du skal bevæge dig en smule tættere på