Ventetøj
Fra : Iben Holst

Dato : 29-12-06 11:33

Hej,

Hvilket stort supermarked skal jeg gå i hvis jeg vil købe ventetøj?

Jeg synes udvalget er meget begrænset de steder man kan købe
ved postordre; Ellos og H&M.
- er der andre postordrefirmaer som er værd at lede på uden prisen
er højere end hos ovenstående?

Coop har tidligere haft det, men nu har de kun ventetøj i festtøj og det
er ikke lige dét jeg søger...

Iben

Fra : Dorthe

Dato : 29-12-06 13:05

Iben Holst skrev:
> [...]
> er højere end hos ovenstående?
>
> Coop har tidligere haft det, men nu har de kun ventetøj i festtøj og det

Kig her:
http://www.mor-og-barn.dk
http://www.heartwear.eu/
http://www.sisseline.dk
http://www.nita-design.dk/
http://www.abovo.dk/
http://www.momtobe.dk/

De har desuden meget mere tøj hvis du går i H&M end det de har på nettet.

Dorthe

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 29-12-06 14:37

"Dorthe" <blapper@msn.com> skrev i en meddelelse
> De har desuden meget mere tøj hvis du går i H&M end det de har på nettet.
>
> Dorthe

Ja og så har de udsalg lige nu, og der er en del penge at spare.

Hilsen en anden Dorthe

Fra : Iben Holst

Dato : 29-12-06 17:56

nettet.

Ok! Det var jeg ikke klar over. Jeg har ikke været i H&M i 3 år og da jeg
den
gang var, var det kun børnetøj jeg gik efter, så jeg er slet ikke opdateret.
De få dele jeg har set på nettet var ikke noget jeg havde lyst til at købe
uden
at have prøvet det først og så syntes jeg det var et meget meget begrænset
udvalg.

> Ja og så har de udsalg lige nu, og der er en del penge at spare.

Ja det er jo endnu en fordel. Det kunne da godt være jeg skulle prøve at
tage bilen eller toget ind til Århus i morgen.

Tak til jer begge!

Iben

Fra : Mette Høggaard

Dato : 29-12-06 18:13

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men det er kun H&M i de helt store byer der har
ventetøj. F.eks. har afdelingen i Viborg hvor jeg bor det ikke. Fik at vide
at jeg skulle til Århus for at finde det.
Men ellers har Bilka også også noget pænt noget engang imellem...

MVH Mette

Fra : Iben Holst

Dato : 29-12-06 21:54

> [...]
vide
> at jeg skulle til Århus for at finde det.
> Men ellers har Bilka også også noget pænt noget engang imellem...

Hvis jeg skal i H&M er det i Århus - det er tættest på og jeg har faktisk
ikke
mere end ca 10 km derind. Jeg er bare sjældent derinde og kender derfor
ikke butikkerne særlig godt.

Bilka har de sidste par gange jeg har været der (i Tilst) ikke haft noget
særligt udvalg. Faktisk ikke engang så meget som H&M på postordresiden.
Umiddelbart ser det ud til at de har reduceret afdelingen Mama med
mere end det halve.

Iben

Fra : cj

Dato : 30-12-06 14:56

Hej,

Du kunne også med fordel lede efter det mærke der hedder Mama-licious, det
er lækkert, moderigtigt tøj til en okay pris... Det er vist nok Vero Moda
der står bag konceptet.... Du kan finde deres forhandlere i Århus hvis du
Googler det lidt :)

Pøj pøj med tøjet, og babyen- og godt nytår!

CJ

Fra : KH

Dato : 31-12-06 11:45

> [...]
> Googler det lidt :)
>
> Pøj pøj med tøjet, og babyen- og godt nytår!

Mærket Mama-licious sælges i børnetøjs forretningen Exit, og ja, det er
lækkert og smart tøj til rimelige priser.