HTTP_REFERER
Fra : "Public

Dato : 27-06-01 11:20

Hej

Er det muligt at man selv kan bestemme de HTTP Header oplysninger
som Internet Explorer sender afsted dynamisk? Sådan at hvis jeg
fx. går direkte ind på www.tilfældigside.dk/hjemmeside og gerne
vil have IE til at

---
This message did not originate from the Sender address above.
It was posted with the use of anonymizing software at
http://anon.xg.nu
---

Fra : Santa AKA ?

Dato : 28-06-01 20:34

"Public <Anonymous_Account>" <remailer@xganon.com> forsøgte sig med UseNet
og anonymiseringssoftware i meddelelsen:

> Hej

halløjsa :)

> Sådan at hvis jeg
> fx. går direkte ind på www.tilfældigside.dk/hjemmeside og gerne
> vil have IE til at

Du kom da vist til at trykke på Send lidt for tidligt (ej, ved det godt...
Det var julenissen *G*)

Hvad mente du?

--
Best Regards
Santa AKA ?

Fra : Joe

Dato : 30-06-01 20:38

Hej

> Du kom da vist til at trykke på Send lidt for tidligt (ej, ved det godt...
> Det var julenissen *G*)
>
> Hvad mente du?

Sorry, mit oprindelige indlæg var:

Er det muligt at man selv kan bestemme de HTTP Header oplysninger som
Internet Explorer sender afsted dynamisk? Sådan at hvis jeg fx. går direkte
ind på www.tilfældigside.dk/hjemmeside og gerne vil have IE til at "narre"
brugers hjemmeside ved at tvinge IE til at sige at siden der henviste mig
var www.tilfældigside.dk. Jeg tænker på noget a la følgende:

www.tilfældigside.dk/hjemmeside?HTTP_REFERER=www.tilfældigside.dk

Siden ovenstående ikke virker, er en anden ligende løsning mulig? :)

Tak.

Fra : Joe

Dato : 05-07-01 10:14

Hej

Fra : CHRistian

Dato : 05-07-01 16:10

"Joe" <cfp7586@vip.cybercity.dk>'s posting:

> [...]
>www.tilfældigside.dk/hjemmeside?HTTP_REFERER=www.tilfældigside.dk
>Siden ovenstående ikke virker, er en anden ligende løsning mulig? :)

Du kan slå Ref.headeren fra i Opera 5.12

--
1) Har du problemer med news? Bruger du TDCs newsserver? Se:
2)Den bedste browser...
http://www.chip.de/produkte_tests/unterseite_produkte_tests_158428.html