mus
Fra : Hans Houmøller

Dato : 26-12-06 23:56

Jeg har Mandriva 2007. Jeg har en Logitech MX 610 Laser Cordless Mus, som
jeg ikke kan anvende alle knapper på. Blandt andet ville jeg gerne kunne
bruge 'frem- og tilbage'-knapperne som virker når jeg kører WinXP.
Er der hjælp at hente her?
Hans

Fra : Jacob Tranholm

Dato : 27-12-06 01:29

Hans Houmøller skrev:
> [...]
> jeg ikke kan anvende alle knapper på. Blandt andet ville jeg gerne kunne
> bruge 'frem- og tilbage'-knapperne som virker når jeg kører WinXP.

Hvis jeg skulle konfigurere denne mus, ville jeg starte ved:
<http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Advanced_Mouse>
Størstedelen af indholdet på denne side er gyldigt for alle
distributioner, der anvender xorg >= 6.8.

Og efterfølgende eventuelt også kigge lidt på:
<http://lomoco.linux-gamers.net/>

--
Mvh. Jacob Tranholm <http://jtranholm.dk/>
Yndlingscitat: "Observation statements and statements of experimental

Fra : Jørgen Heesche

Dato : 27-12-06 11:46

Jacob Tranholm wrote:

> Hvis jeg skulle konfigurere denne mus, ville jeg starte ved:
> <http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Advanced_Mouse>
> Størstedelen af indholdet på denne side er gyldigt for alle
> distributioner, der anvender xorg >= 6.8.

Knapperne er ikke mappet i /etc/X11/xorg.conf:
Section "InputDevice"
Option "ZAxisMapping"

Det er beskrevet i ovenstående link.

Jørgen Heesche