Hvor køber man sorte rør henne
Fra : tiede

Dato : 24-12-06 10:57

Hej gruppe,

Jeg står og skal bruge nogle sorte rør til på onsdag (altså jeg
regner med at købe dem onsdag).

Hvor køber man sorte rør henne - jeg har i går forsøgt Fog og
Silvan uden held (kun galvaniserede). Hvis det ikke er muligt at få
sorte rør, må man så blande galvaniserede og sorte rør i en
centralvarmeinstallation?

På forhånd tak og god jul!

Kim

Fra : Max

Dato : 24-12-06 11:12

Hej

> Hvor køber man sorte rør henne - jeg har i går forsøgt Fog og
> Silvan uden held (kun galvaniserede). Hvis det ikke er muligt at få

Du kan få dem på Sønderbrogade 31.

--
Mvh Max

Fra : tiede

Dato : 24-12-06 11:15

On 24 Dec., 11:11, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej

>Du kan få dem på Sønderbrogade 31.
>
> --
> Mvh Max

Ok - skulle nok have været mere præcis omkring hvor jeg bor henne...
(selvom Fog giver et praj)

Jeg bor i Hørsholm, så det må selvfølgelig gerne være et sted i
nærheden

/Kim

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-12-06 11:40

"tiede" <kimtiede@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

(selvom Fog giver et praj)

Jeg bor i Hørsholm, så det må selvfølgelig gerne være et sted i

De her bringer det til dig lige meget hvor du bor.
Og så fejler priserne ikke noget.
http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp

Elmer

Fra : tiede

Dato : 24-12-06 11:50

> De her bringer det til dig lige meget hvor du bor.
> Og så fejler priserne ikke noget.http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp
>
> Elmer

Hej Elmer,

Tak for dit svar!

Men de kan desværre nok ikke nå at have det ude hos mig på onsdag -
ellers havde jeg også valgt en internet butik

Så jeg leder efter et fysisk sted, som jeg kan tage til tidlig onsdag
morgen...
/Kim

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-12-06 12:27

> [...]

ellers havde jeg også valgt en internet butik

Så jeg leder efter et fysisk sted, som jeg kan tage til tidlig onsdag

Ok! At det hastede så meget viste jeg ikke.
Men iøvrigt er priserne hos lavprisvvs, ganske lave.
Da vi fik lavet badeværelse, ville blikkenslageren have at der skulle
nogle afløb i som hedder Blücher, de er i rustfritstål.
Lavprisvvs's pris var lavere end blikkenslagerens indkøbspris!
Og badeværeslses møbler var til en hel anden pris end man ser f.eks i Råd og
Dåd,
selvom det er helt de samme.

Elmer

Fra : Elmer Fjort

Dato : 24-12-06 12:39

> [...]

ellers havde jeg også valgt en internet butik

Så jeg leder efter et fysisk sted, som jeg kan tage til tidlig onsdag

Fandt lige et andet sted, de ligger i Roskilde, så det burde være inden for
række vidde.
http://www.vvs-eksperten.dk

Elmer

Fra : Morten

Dato : 24-12-06 14:47

jeg ville da bruge galvaniserede rør

Morten

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> morgen...
>

> Fandt lige et andet sted, de ligger i Roskilde, så det burde være inden

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 14:55

galv rør er ikke det bedste at bruge til centralvarme da gavl. kan løsne sig
og sætte sig i radiatorventilerne derfor sorte rør

Fra : mcloud

Dato : 25-12-06 19:28

[...]

Hej og Glædelig Jul
Du køber på denne adresse og ring lige først :
Sanitets-eksperten
Gl. Køgelandevej 73
2510 Valby
tlf:36164375

mvh mcloud

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-12-06 00:24

In news:1166954248.205306.295960@42g2000cwt.googlegroups.com,
tiede <kimtiede@gmail.com> Typed:
> Hej gruppe,
>
> Jeg står og skal bruge nogle sorte rør til på onsdag (altså jeg
> regner med at købe dem onsdag).

Sanistål, LMG, andre stål leverandører...

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-12-06 10:11

On Tue, 26 Dec 2006 00:24:27 +0100, "Petersen_Michael"
<petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> wrote:

>Sanistål, LMG, andre stål leverandører...

Vil de overhovedet have nye kunder?

jeg har forsøgt at bestille login til saniståls webbutik (jeg har
cvr-nummer), men får ikke andet end den automatiske email om at jeg
hører fra dem senere. Hvilket man ikke gør. Henvendelser på email svarer
de heller ikke på.
Så besøgte jeg LMG's hjemmeside, og bestilte login hos dem, fik en
automatisk mail om at jeg ville få et brev med disse oplysninger i løbet
af 10 dage. Godt nok er det jul osv. men der er gået mere end 10 dage og
jeg har ikke hørt fra dem.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/
Hvilket type juletræ er du til? Afstemning på http://www.gartneriet.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 31-12-06 12:22

In news:fkp1p2pckoil6q8s1b5u8kgd98nd8b3sea@4ax.com,
Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> Typed:

> Vil de overhovedet have nye kunder?

Jeg ved ikke med LMG.

Jeg er kunde ved Sanistål.

Jeg vadede ind i den nærmeste bix, og sagde daws, jeg vil købe....
Så fik den venlige dame mit CVR Nr. tlf. nr. adresse og alt de der..
Der blev indgået en rabat aftale, og alt er i den skønneste orden.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 31-12-06 14:34

On Sun, 31 Dec 2006 12:22:05 +0100, "Petersen_Michael"
> [...]

>Så fik den venlige dame mit CVR Nr. tlf. nr. adresse og alt de der..
>Der blev indgået en rabat aftale, og alt er i den skønneste orden.

Mit problem er mest at jeg ikke har forstand på jern. Jeg får nogle
gange nogle - muligvis tossede - ideer til ting jeg vil lave i
huset/haven hvor der lige skal bruges lidt jern i en bestmet facon eller
lign. Men når jeg ikke ved hvad det hedder, eller hvad det koster, så er
jeg lidt lost. Den slags ting regnede jeg med at kunne finde i disse
butikkers webshops. Men på den anden side er jeg heller ikke meget for
butikker som opgiver emailadresser, uden at besvare de mails man sender

Fra : Petersen_Michael

Dato : 08-01-07 17:09

In news:cuefp2tfdegdu2ahu8i5lu2t8kn1amj8ac@4ax.com,
> [...]

> eller lign. Men når jeg ikke ved hvad det hedder, eller hvad det
> koster, så er jeg lidt lost. Den slags ting regnede jeg med at kunne

Saniskrål har da en brugbar web..
Jeg har aldrig prøvet at skrive mail til dem..

Jeg kommunikerer pr. tlf, eller fax. Det virker.

Du kan jo også vade ned i bixen og få udleveret deres stål / profil katalog.

> Hvilket type juletræ er du til? Afstemning på http://www.gartneriet.dk

Den afstemning kan jeg så ikke finde på din web..

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 08-01-07 22:59

On Mon, 8 Jan 2007 17:08:38 +0100, "Petersen_Michael"

>Saniskrål har da en brugbar web..
>Jeg har aldrig prøvet at skrive mail til dem..
>
>Jeg kommunikerer pr. tlf, eller fax. Det virker.

Det er også fint nok - så skal de bare lade være med at reklamere med en
emailadresse.
Jeg foretrækker selv email fremfor telefon og fax til hver en tid.(Min
telefonregning er i forvejen horribelt stor - over 15 kr om måneden!)

>Du kan jo også vade ned i bixen og få udleveret deres stål / profil katalog.

Ja, det kunne jeg - men sjælden en lørdag eftermiddag når jeg lige får
mine tossede ideer. Når jeg så får fri mandag eftermiddag har de lukket
og jeg har glemt min ide igen, og får ikek hentet noget katalog.

>Den afstemning kan jeg så ikke finde på din web..

Det er heller ikke jul mere....
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/