"Gratis" DVD.
Fra : Martin Andersen

Dato : 20-12-06 03:19

Jeg faldt over den her side: www.blasphemychallenge.com hvor de stiller en
udfordring. Du kan få tilsendt en DVD (med en film som jeg gerne medgiver er ret
middelmådig) helt gratis (du skal dog betale $8 for fragten hvis du ikke bor i
USA). Det eneste de vil have for den er din sjæl som du giver afkald på ved at
lave en videooptagelse af at du begår en utilgivelig synd. Der skulle nemlig
være beskrevet en sådan utilgivelig synd i Markusevangeliet, kapitel 3,28-29:

"v28 Sandelig siger jeg jer: Alt skal tilgives menneskenes børn, forsyndelser
og bespottelser, hvor meget de end spotter. v29 Men den, der spotter
Helligånden, får aldrig i evighed tilgivelse, men er skyldig i en evig synd.«"
(oversættelse fra bibelselskabet.dk)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk herinde har at sige til den slags
udfordringer. :)

Fra : Harald Mossige

Dato : 20-12-06 05:35

Martin Andersen wrote:
> [...]
> i en evig synd.«" (oversættelse fra bibelselskabet.dk)
>
> Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk herinde har at sige til den

Jeg synes det er bra med /all/ utfordring religoner blir utsatt for.

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-12-06 10:05

Martin Andersen skrev i news:45889d70$0$49209$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]
> Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk herinde har at sige til den
> slags udfordringer. :)

Et morsomt og pudsigt indfald.

Humor, også en lidt bidsk humor, kan være utroligt forfriskende ;.)

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Peter Mogensen

Dato : 21-12-06 20:05

Martin Andersen wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk herinde har at sige til den
> slags udfordringer. :)

Jeg fandt det stærkt underholdende at da jeg klikkede på "THE DAMNED"
for at høre hvad folk sagde, når jeg kun at høre pigen sige:
"Hi my name is Lindie(?) and I deny the existance of the holy spririt
and you should too" ... og [BANG!!!], så crasher Firefox og river alle
vinduer med sig og forsvinder?

Coincidence?? .... I THINK NOT!

Fornægt helligånden og du vil føle straffen prompte! næste gang er det
ikke bare din browser!

Peter

Fra : Martin Andersen

Dato : 21-12-06 22:25

Peter Mogensen wrote:

> [...]
> vinduer med sig og forsvinder?
>
> Coincidence?? .... I THINK NOT!
>
> Fornægt helligånden og du vil føle straffen prompte! næste gang er det

Eller også holder gud med Bill Gates. (!!!)

Fra : Peter Mogensen

Dato : 21-12-06 22:33

Martin Andersen wrote:

> Eller også holder gud med Bill Gates. (!!!)

Nej... jeg mener bestemt hun sagde "helligånden" og ikke "Bill Gates".
.... men jeg tør ikke se det igen.
Desuden... Vi har en del evidens for at Bill Gates eksisterer. ... ikke
at han har udfærdiget mange mirakler, men han eksisterer. :)

Peter

Fra : Martin Andersen

Dato : 21-12-06 22:45

Peter Mogensen wrote:

> [...]
> Desuden... Vi har en del evidens for at Bill Gates eksisterer. ... ikke
> at han har udfærdiget mange mirakler, men han eksisterer. :)

Jeg mener, det kan være det var straffen for at se videoen i Firefox :)

De fleste af dem som har taget udfordringen op har lavet nogle ret fjollede
replies, men der er også nogle sjove/seje i mellem:

http://www.youtube.com/watch?v=D1UwHjVw1VE - veltalende
http://www.youtube.com/watch?v=_Kyk0zmHqkg
http://www.youtube.com/watch?v=D0mEuzuLAIw
http://www.youtube.com/watch?v=wI49WUMblsk - darth vader O_o?