børnevenlig opholdsted nytårsaften - hvor ~
Fra : Michael

Dato : 17-12-06 16:40

Vi er 2 voksne og 2 børn (5+8 år) der søger inspiration/alternativ til
nytårsaften 06/07.

Er åbnet overfor alt tilbud i ind- og udlandet..

Fra : Bænni

Dato : 17-12-06 18:32

Michael wrote:
> Vi er 2 voksne og 2 brn (5+8 r) der sger inspiration/alternativ til
> nytrsaften 06/07.
>
> Er bnet overfor alt tilbud i ind- og udlandet..

nytårsaften er IKKE den 5/7!!

og tastaturer med æ, ø og å kan købes mange steder

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 18:45

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse
> og tastaturer med æ, ø og å kan købes mange steder

Det er vist _din_ PC det er galt med. Min viser fint hans æ'er, ø'er og
å'er....

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej
!

Fra : Holst

Dato : 17-12-06 19:18

Trekroner wrote:

> Det er vist _din_ PC det er galt med. Min viser fint hans æ'er, ø'er og
> å'er....

Her ser den heller ikke godt ud, så der er måske gået et eller andet
galt et eller andet sted. Hvor smart er det mon lige med et sådant linje
i headeren: charset="x-user-defined";

Hele indlægget som hentet hos TDC:

From: "Michael" <lmus@mail.dk>
Newsgroups: dk.familie.barn
Subject:
=?x-user-defined?Q?b=F8rnevenlig_opholdsted_nyt=E5rsaften_-_hvor_henne=3F?=
Date: Sun, 17 Dec 2006 16:39:31 +0100

Fra : Jesper og Louise

Dato : 17-12-06 21:58

> nytårsaften er IKKE den 5/7!!
>
> og tastaturer med æ, ø og å kan købes mange steder
>
> --

Hvor får du den 5/7 fra?

Hos mig står det fint må æ, ø og å.

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 19-12-06 11:32

Bænni wrote:

> nytårsaften er IKKE den 5/7!!

Det stod der heller ikke. Der stod 06/07, standardnotation for årsskiftet
2006 - 2007, hvilket i øvrigt fremgår klart af kontekst.

Og kunne du så ikke holde op med at ændre din (forfalskede) afsenderadresse,
så du *bliver* i mit kill-filter!

--
Regards,
Kristian Damm Jensen

Fra : Bænn i

Dato : 19-12-06 19:09

Kristian Damm Jensen wrote:

> Og kunne du så ikke holde op med at ændre din (forfalskede) afsenderadresse,
> så du *bliver* i mit kill-filter!

jeg skal prøve!!

Fra : ZebraHest

Dato : 25-12-06 18:02

> nytårsaften er IKKE den 5/7!!
>
> og tastaturer med æ, ø og å kan købes mange steder
>
> --
> Bae9

Men du forstod, hvad det handlede om! Det er jo hovedsagen! Eller hvad?

Fra : Bænni

Dato : 25-12-06 22:04

ZebraHest wrote:

> Men du forstod, hvad det handlede om! Det er jo hovedsagen! Eller hvad?

det var du fame længe om

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-12-06 14:26

"Michael" <lmus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er 2 voksne og 2 børn (5+8 år) der søger inspiration/alternativ til
> nytårsaften 06/07.
>
> Er åbnet overfor alt tilbud i ind- og udlandet..

Hvad med La Landia, var det ikke en ide ? Der er lige nu få pladser tilbage
den aften kan jeg se på deres hjemmeside: http://www.lalandia.dk/

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-12-06 08:33

"Michael" <lmus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er 2 voksne og 2 børn (5+8 år) der søger inspiration/alternativ til
> nytårsaften 06/07.
>
> Er åbnet overfor alt tilbud i ind- og udlandet..

Hvad med hjemmet?

Nu har vi været hjemme, siden at vi fik børn og i år får vi ikke gæster, men
ellers har mønstret været det samme.

* Middag med tre retter.
* Snak eller TV indtil midnat
* Champagne imens at vi nyder hvad naboerne kan underholde med. (Vi har et
60'er hus med store pandorama-vinduer.

På den måde kan vi også lettere tage os at katten, som ved vores
tilstedeværelse bliver så afslappet at vi kan rense klør på den på trods at
larmen.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : ThomasB

Dato : 25-12-06 18:16

www.dfds.dk

Fra : Brian K