Mangler fod til juletræ med 13 cm diameter~
Fra : Ukendt

Dato : 16-12-06 12:25

Hej med jer,

Er der een som har en sikker løsning på en solid juletræsfod?

Træet er ret stort (3,5 m højt og mange grene) så det skal være noget der
holder. (jeg kan ikke finde en i butikkerne)

Skal være til indvendig brug, altså i stuen.

På forhånd tak.

Bo

Fra : F.Hansen

Dato : 16-12-06 13:35

"EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holder. (jeg kan ikke finde en i butikkerne)
>
> Skal være til indvendig brug, altså i stuen.

http://www.ask-alex.dk/artikler/artikel.php?selection=&cid=&id=2057 tilpas
selv målene.

Eller

Støb den fast i en gulvspand

Finn

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-06 16:46

> http://www.ask-alex.dk/artikler/artikel.php?selection=&cid=&id=2057 tilpas
> selv målene.

Super fedt, den er lavet nu og træet kommer ind senere.

Tak for hjælpen

MVH

Bo

Fra : F.Hansen

Dato : 16-12-06 18:32

> Super fedt, den er lavet nu og træet kommer ind senere.
>
> Tak for hjælpen

Det var såmænd så lidt

God jul

Fra : Mogens...

Dato : 16-12-06 13:50

"EJSMB" <ejsmb(A)privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er der een som har en sikker løsning på en solid juletræsfod?

Jeg har een, der ligner meget denne, men dog ikke er købt dér:
www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9981&n=10

Total suveræn fod -> nem at anvende og stabil. Man monterer
foden og indstiller juletræets hældning på få sekunder...

--
/Mogens
www.break.com/index/michael_schumacher_gas_station_prank.html