Inden alle hisser sig op
Fra : brian

Dato : 14-12-06 23:23

Havde faktisk håbet at man som ny ejer at gasfyr kunne finde tråd
omhandlene dette emne i denne gruppe.

Jeg håber at nogen må ske stadig efter mit angrb på hunde ejere
kan/vil hjælpe med at finde ud af hvor man finder info og råd om
hvordan man behandler sådan en fætter best muligt.

hilsen

Brian

PS hader pr definition hundeejere som hader katteejere
men er selv tolerent og hader under ingen omstændigheder hundeejere
der er tolerente som jeg er katte ejer der er tolerent.

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 14-12-06 23:42

> [...]
> kan/vil hjælpe med at finde ud af hvor man finder info og råd om
> hvordan man behandler sådan en fætter best muligt.

Er sådan en fætter hunden/katten, så er det nok forkert gruppe. er det
fyret du refererer til, så er det vel en ok gruppe. Der er mig bekendt tre
grupper om huset : dk.bolig - denne og dk.teknik.energi - så må du jo
vælge

Men JEG ved intet om gas

Fra : brian

Dato : 14-12-06 23:57

>Er sådan en fætter hunden/katten, så er det nok forkert gruppe. er det
>fyret du refererer til, så er det vel en ok gruppe.
Jamen folkk kunne jo tro jeg fyrede med hunde
oki syntes ikke at jeg har læst noget endnu men min news server har da
tråde tilbage til 2003 så det kan være at jeg finder noget

Der er mig bekendt tre
>grupper om huset : dk.bolig - denne og

dk.teknik.energi
Det er jo nok der jeg må søge info (Takker)

- så må du jo >vælge

>Men JEG ved intet om gas
(yes helt rigtigt sikkert ikke du har nok aldrig sluppet en vind
)
Brian

Fra : Holst

Dato : 14-12-06 23:49

brian wrote:

> PS hader pr definition hundeejere som hader katteejere

Bare rolig. Jeg hader såmænd både hundeejere og katteejere, der ikke kan
holde deres forpulede dyr i snor eller inde på egen matrikel.

Fra : brian

Dato : 14-12-06 23:53

fasaq der er stadig folk med humor

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-12-06 01:29

brian wrote:

> PS hader pr definition hundeejere som hader katteejere
> men er selv tolerent og hader under ingen omstændigheder hundeejere
> der er tolerente som jeg er katte ejer der er tolerent.

Jeg elsker hunde og katte - hvis de befinder sig på egen matrikel eller på
anden måde under ejerens fulde kontrol. Men hvis kræet på egen pote fjoger
rundt eller skider i min have, bliver jeg sgu da også sur.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Per H

Dato : 15-12-06 01:50

On Fri, 15 Dec 2006 01:29:16 +0100, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammeplease.invalid> skrev:

>Jeg elsker hunde og katte - hvis de befinder sig på egen matrikel eller på
>anden måde under ejerens fulde kontrol. Men hvis kræet på egen pote fjoger
>rundt eller skider i min have, bliver jeg sgu da også sur.

Ja det kan man jo tillade sig, for det er sku noget forbandet
svineri.

Men der er en del hundeejere, der ik kan forstå det.

Jeg elsker ik hunde, og slet ikke dem dewr gør.

Vh Per

På med Skype.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-12-06 01:44

brian skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Havde faktisk håbet at man som ny ejer at gasfyr kunne finde
> tråd omhandlene dette emne i denne gruppe.

Der bør du nok kigge i news:dk.teknik.energi hvor gasfyr hører
hjemme

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Mr.Unlock

Dato : 15-12-06 11:29

Jeg ka nu også være meget tolerant hvis dyret ligger i vejkanten ( der hører
katte hjemme ) efter min mening
Esben

Fra : Otto Jensen

Dato : 15-12-06 13:03

> Jeg ka nu også være meget tolerant hvis dyret ligger i vejkanten ( der
> hører katte hjemme ) efter min mening
> Esben

Ja, så behøver du da ikke gå sulten i seng den dag.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-12-06 12:43

brian wrote:
> [...]
> kan/vil hjælpe med at finde ud af hvor man finder info og råd om
> hvordan man behandler sådan en fætter best muligt.

Ellers er der dk.teknik.energi

> PS hader pr definition hundeejere som hader katteejere
> men er selv tolerent og hader under ingen omstændigheder hundeejere
> der er tolerente som jeg er katte ejer der er tolerent.

Jeg er både katteejer og hundeejer, så enten er jeg elsket eller
hadet

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-12-06 12:46

Mr.Unlock wrote:
> Jeg ka nu også være meget tolerant hvis dyret ligger i vejkanten ( der hører
> katte hjemme ) efter min mening

Så er det kun fordi du ikke har brug for kattenes fineste egenskab,
nemlig fangst af mus og andre skadedyr.
Vi bor på en landejendom, og for tiden har vi 4 katte, og vi ser meget
sjældent en mus.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 15-12-06 21:51

Christian B. Andresen skriblede:

> Vi bor på en landejendom, og for tiden har vi 4 katte, og vi ser meget
> sjældent en mus.

Er det ikke dig der får se & hør på blindskrift

--
Lars Fragstrup

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-12-06 23:42

Lars Fragstrup wrote:

> Er det ikke dig der får se & hør på blindskrift

Man behøver ikke at være blind. Hvis 4 katte lusker rundt på ejendommen,
viser musene sig helst ikke - de gemmer sig, hvor man skal have rigtig gode
ører for at lokalisere dem.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Ralph

Dato : 16-12-06 10:50

"brian" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> PS hader pr definition hundeejere som hader katteejere
> men er selv tolerent og hader under ingen omstændigheder hundeejere
> der er tolerente som jeg er katte ejer der er tolerent.

Mine hunde ELSKER katte, tolerante eller ej, de kan spise flere hver dag
(især hvis det er killinger).

--
Ralph

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-12-06 09:52

Erik Ginnerskov wrote:

> Man behøver ikke at være blind. Hvis 4 katte lusker rundt på ejendommen,
> viser musene sig helst ikke - de gemmer sig, hvor man skal have rigtig gode
> ører for at lokalisere dem.

Vi ser dem også, eller snarere resterne af dem efter kattene har
været der