Ipod mount - opstart af program..
Fra : Kenneth

Dato : 12-12-06 21:40

Når jeg mounter min Ipod (sker automatisk når den tilsluttes) startes der
automatisk et program op.
Hvis jeg ønsker dette skal ændres til et andet program, hvordan gøres dette
så?
Jeg kører Suse 10.1

Mvh
Kenneth

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-12-06 21:48

On Tue, 12 Dec 2006 21:40:25 +0100, Kenneth wrote:

> Hvis jeg ønsker dette skal ændres til et andet program, hvordan
> gøres dette så?

I Gnome på min æske er det i: Desktop/Preferences/Removable Drives and
Media:Multimedia:Portable Music Players

Mvh.

--
"It troo! Dat darn Kahlfin stole ma spacechip!" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Kenneth

Dato : 12-12-06 22:30

Det virker. Tak!