Hvad er det for et dyr ?
Fra : Hans..

Dato : 06-12-06 17:33

Har sat musegift (korn) i et udhus, og så er der ædt af det,men spørgsmålet
er , det er dækket til med nogle småstumper træ som ligger i nærheden, hvem
gør det ?

MVH Hans..

Fra : Max

Dato : 06-12-06 18:02

Hej Hans

> ligger i nærheden, hvem gør det ?

Hvis du nu brugte fælder istedet, så vidste du
hvem du slog ihjel.

--
Mvh Max

Fra : Hans..

Dato : 06-12-06 19:06

> Hej Hans

Skal det forestille at du er sprogkyndig ? det kan være du går i en fælde ?

Mvh Hans..

> Hvis du nu brugte fælder istedet, så vidste du
> hvem du slog ihjel.

> Iøvrigt var det jo ikke noget med en fælde spørgsmålet handlede om, vel
> da...

H.

Fra : Max

Dato : 06-12-06 19:47

Hej Hans

Nej, men det gjorde svaret så, at bruge gift er noget lort fordi man
ikke har noget som helst styr på hvem man slår ihjel.

--
Mvh Max

Fra : Jens G

Dato : 06-12-06 20:16

On Wed, 6 Dec 2006 19:47:11 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Hans

>Nej, men det gjorde svaret så, at bruge gift er noget lort fordi man
>ikke har noget som helst styr på hvem man slår ihjel.

Eller hvor det lægger sig til at dø.

En mus tørrer hurtigt ind, men en rotte under gulvbrædderne kan komme
til at lugte forfærdeligt i lang tid.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Jan Raarup

Dato : 06-12-06 20:28

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:
> [...]
fordi man
>ikke har noget som helst styr på hvem man slår ihjel.

så så - nu er det snart jul

Hilsen Jan

www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : haga

Dato : 06-12-06 23:49

"Jan Raarup (slet OJ3U5)" <janmaren@OJ3U5hotmail.com> skrev i en meddelelse

> handlede

> fordi man

> så så - nu er det snart jul
>
> Hilsen Jan
>
> www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Max har helt ret -

man bør ikke bare drysse gift her og der -

frem med fælden!

Hilsen Haga

Fra : Jan Raarup

Dato : 07-12-06 06:24

haga <dakota@mydsl.dk> skrev:

>"Jan Raarup (slet OJ3U5)"
><janmaren@OJ3U5hotmail.com> skrev i
>en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Max har helt ret -
>
>man bør ikke bare drysse gift her og der -
>
>frem med fælden!
>
>Hilsen Haga

Helt enig, men god jul alligevel

Fra : Optimus Prime

Dato : 07-12-06 09:04

Hans.. skrev:
> Har sat musegift (korn) i et udhus, og så er der ædt af det,men spørgsmålet
> er , det er dækket til med nogle småstumper træ som ligger i nærheden, hvem
> gør det ?

Øh hvis jeg forstår dig korrekt, så har du sat gift ud og nu er det
dækket til med små træstumper... og du undrer dig over hvilket dyr der
kan gøre det?!?

Fra : Hans..

Dato : 07-12-06 09:31

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse

> Øh hvis jeg forstår dig korrekt, så har du sat gift ud og nu er det dækket
> til med små træstumper... og du undrer dig over hvilket dyr der kan gøre
> det?!?

GANSKE RIGTIG
Har sat fælde op på loftet - i huset inde -sådan,

men et lille træhus 2 kvm, nede i baghaven, hvor der kan komme en mus
eller allerhøjest en rotte ind er lagt muse/rottegift , netop fordi der
under en træstabel et stykke derfra er et par huller i jorden som kan ligne
at rotter har været der.

det er så dette gift i huset som bliver dækket til , så godt de nu kan gøre
det med de stumper der er.

Mvh Hans..

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-12-06 15:58