Fugtfjerner
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-12-06 09:47

Hvor køber man en fugtfjerner der vil noget?

Jeg har brugt HN´s sidste år, men det batter ikke rigtig noget...

--
Per, Esbjerg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 05-12-06 09:56

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Hvor køber man en fugtfjerner der vil noget?
>
> Jeg har brugt HN´s sidste år, men det batter ikke rigtig noget...

Hvis det er en enkelt gang så bør du leje en af de profesionelle hos
Falck, Stark eller lign. steder.
Vi har en Wasco derhjemme, og den fjerner da en del fra det rum hvor vi
tørrer tøj.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-12-06 13:48

Christian B. Andresen wrote:
> Per Henneberg Kristensen wrote:

> Hvis det er en enkelt gang så bør du leje en af de profesionelle hos
> Falck, Stark eller lign. steder.

Det er bl.a. soveværelset der er et problem i om vinteren ...

Altså noget permanent, ikke en maskine.

--
Per, Esbjerg

Fra : Roberto Saldo

Dato : 11-12-06 09:28

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Det er bl.a. soveværelset der er et problem i om vinteren ...
>
> Altså noget permanent, ikke en maskine.

En maskine kan da osse være permanent!
Hvis du ikke har mulighed for at lufte ud i soveværelset vil der altid
blive fugtigt når I sover der.
En elektrisk affugter afgiver meget varme og bruger meget strøm (en
billig er fex Harald Nyborg #6816 til 895kr).
Du kan købe en større pose silicagel og hænge over en spand, men det er
ikke særligt elegant.

Mvh
Roberto

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 14-12-06 08:54

> Det er bl.a. soveværelset der er et problem i om vinteren ...
>
> Altså noget permanent, ikke en maskine.
>
> --
> Per, Esbjerg

Hej
Jeg har lige hængt en pose op i soveværelset. Den kostede ca 30 kr i Matas.
Den fjerner fugten rigtigt fint fra to personer.
Mvh
Mads

Fra : Ian Matheson

Dato : 05-12-06 13:07

> Hvor køber man en fugtfjerner der vil noget?

Blot et forslag:
http://www.carl-ras.dk/e-handelskatalog/el-vaerktoejogtilbehoer/affugtere/

Mvh

Ian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-12-06 11:23

Mads Kristiansen wrote:
> [...]
> Jeg har lige hængt en pose op i soveværelset. Den kostede ca 30 kr i Matas.
> Den fjerner fugten rigtigt fint fra to personer.

Hvor længe holder den så ?