Hvad er der galt med cybercity?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-12-06 22:20

Hej

Jeg har en 8 mbit. Men jeg synes det går meget langsomt i dag og tjekkede
hvad der stod i min router Zyxel Prestige 660R-61.

Den skriver dette :

WAN Port Statistics:
Link Status: Up
Upstream Speed: 448 kbps
Downstream Speed: 384 kbps

Hmmm. Et eller andet er galt. Jeg kontakter cybercity i morgen.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 04-12-06 22:27

Hej

> [...]
> Upstream Speed: 448 kbps
> Downstream Speed: 384 kbps
>

> Hmmm. Et eller andet er galt. Jeg kontakter cybercity i morgen.

Hmm. Jeg slukkede router og tænkte den igen. Nu er kører det 8 mbit igen.

Mvh Poul

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 23:50

On Mon, 4 Dec 2006 22:26:34 +0100, "Poul Johannsen"
<dsl343699@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej

>Hmm. Jeg slukkede router og tænkte den igen. Nu er kører det 8 mbit igen.
>
>Mvh Poul

Inden for den sidste måneds tid har jeg oplevet at min forbindelse
falder ud et par gange, og har været nødt til at slukke/tænde min
router, og så kører det igen. Så om det er min router eller hos
Cybercity der er problemet ved jeg ikke, men irriterende er det.

mvh Falcon

Fra : BuFFer

Dato : 07-12-06 19:55

Min har også været nede på 384 i 12 timer - så kom den tilbage på normal
igen.

Fra : Kim Kjærgård

Dato : 14-12-06 09:39

Problemet er at i ikke har kobber nok fik jeg forklaret hos Cyber-city i går
da min gjorde det sammen ... det med at falde i hastighed ... jeg har fået
min sat ned til 6Mbit istedet for 8Mbit da der opstår de problemer med
udfald når forbindelsen ikke kan holdes.

Mener selv det er bedre med en stabil forbindelse ... kun de 6Mbit ... end
en forbindelse der falder ud tit fordi man ligger for langt fra cemtralen og
ikke har kobber nok

Har kun skrevet hvad jeg fik fortalt i går af Cyber-city så hæng mig ikke op
på om det er sandt *GG*

Fra : andy

Dato : 24-02-07 18:09

Den Thu, 14 Dec 2006 09:38:31 +0100. skrev Kim Kjærgård:

> [...]
> ikke har kobber nok
>
> Har kun skrevet hvad jeg fik fortalt i går af Cyber-city så hæng mig ikke op

Da jeg snakede med dem i dag fik jeg at vide at det var midt eget problem.
De var ligeglde om jeg fik 256 eller 8000. rart med den fine service c & c
har