Gorhud
Fra : Benny den 9.

Dato : 04-12-06 16:28

Mon ikke der er en venlig jøde der vil donere......

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5528589.html

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-12-06 18:04

Benny den 9. skrev:

> Mon ikke der er en venlig jøde der vil donere......

"Gorhud"?

Er det dét der sidder under fødderne?
Hans

Fra : Benny den 9.

Dato : 04-12-06 18:48

Hans Paulin (6310) wrote:

> "Gorhud"?
>
> Er det dét der sidder under fødderne?

hehe - der var et fjols der rykkede med tastaturet.....

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-12-06 18:57

Benny den 9. skrev:

> der var et fjols der rykkede med tastaturet.....

Dét ku du sq bilde mig ind!
Hans

Fra : Benny den 9.

Dato : 04-12-06 20:12

Hans Paulin (6310) wrote:

> Dét ku du sq bilde mig ind!

ja - det er ikke sårn med de der hurtige bevægelser - motorikken, du ved

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-12-06 20:30

Benny den 9. skrev:

> ja - det er ikke sårn med de der hurtige bevægelser - motorikken, du
> ved

Ja, ja - to ryk...
Hans

Fra : Benny den 9.

Dato : 04-12-06 22:02

Hans Paulin (6310) wrote:

> Ja, ja - to ryk...

årh - det var da kun en enkelt taste-bredde

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : ThomasB

Dato : 05-12-06 15:16

"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> årh - det var da kun en enkelt taste-bredde

Et ryk er sgu lidt fesent. Jeg kan kun med mindst to ryk.

Fra : Ib

Dato : 05-12-06 15:41

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

Det døve ægtepar ligger i sengen, han sender en seddel over til hende
hvorpå der står "hvis du vil elske så ryk i den 2 gange, hvis du ikke vil så
ryk i den 100 gange"

--
Ib

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-12-06 15:50

Ib skrev:

> Det døve ægtepar ligger i sengen, han sender en seddel over til hende
> hvorpå der står "hvis du vil elske så ryk i den 2 gange, hvis du ikke
> vil så ryk i den 100 gange"

Hvorfor li døve?
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 05-12-06 16:03

> Hvorfor li døve?

Fordi man bliver døv af at onanere.

(Hvis de kunne høre, kunne konen jo bare svare i stedet for at rykke

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-12-06 16:29

ThomasB skrev:

> Fordi man bliver døv af at onanere.

Jeg vidste kun at man fik rygmarvstæring!

> (Hvis de kunne høre, kunne konen jo bare svare i stedet for at rykke

Eller sende en rykker!
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 13:38

> Jeg vidste kun at man fik rygmarvstæring!

Nå, det troede jeg man fik af at bo sammen med kvinder -
tøffelheltsyndromet.

> Eller sende en rykker!

Eller givet ham hans sutter, når nu han ikke kunne gå selv

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-12-06 14:56

ThomasB skrev:

> Nå, det troede jeg man fik af at bo sammen med kvinder -
> tøffelheltsyndromet.

Nej nej; dét får man af ornani!
Hans

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 15:07

> Nej nej; dét får man af ornani!

Ja ja, så lærte jeg det - "man får kvinder af at onanere"...

Fra : Benny den 9.

Dato : 05-12-06 21:06

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hvorfor li døve?

døve - oralsex

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Martin Bak

Dato : 05-12-06 21:53

> døve - oralsex

Du sku hellere gå efter en halvblind. Så kunne hun tage glasøjet ud og
blinke den af på dig...

Martin

Fra : Benny den 9.

Dato : 06-12-06 08:06

Martin Bak wrote:
> "Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> Du sku hellere gå efter en halvblind. Så kunne hun tage glasøjet ud og
> blinke den af på dig...
>
> Martin

og bruge glasøjet som but-plug....

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Tony

Dato : 08-12-06 00:17

> og bruge glasøjet som but-plug....

ROTFL

Fra : Benny den 9.

Dato : 05-12-06 21:05

ThomasB wrote:
> "Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse
>
> Et ryk er sgu lidt fesent. Jeg kan kun med mindst to ryk.

jeg syns ikke den her tråd rykker!!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : ThomasB

Dato : 07-12-06 13:37

> jeg syns ikke den her tråd rykker!!

Nej, den sutter. (sucks)

Fra : Tony

Dato : 08-12-06 00:15

> Ja, ja - to ryk...

og en aflevering,-- håber ikke det gik ud over tastaturet.

Tony