Træbeskyttelse
Fra : Madsen

Dato : 03-12-06 17:43

De siger at transparent træbeskyttelse ikke duer. Kan det virkelig passe?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-12-06 17:48

Madsen wrote:
> De siger at transparent træbeskyttelse ikke duer. Kan det virkelig
> passe?

Alting er relativt.

Transparent træbeskyttelse er naturligvis langt bedre end ingen ingen
træbeskyttelse.

Men heldækkende træbeskyttelse er bedre end den transparente, da sollyset
ikke kan angribe træværket.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : J. E.

Dato : 03-12-06 18:28

"Madsen" <boligret@mail.dk> skrev i en meddelelse news:4572fe9a$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> De siger at transparent træbeskyttelse ikke duer. Kan det virkelig passe?

Som udgangspunkt ja - men jeg ved Sadolin har lavet en de siger der skulle beskytte mod
UV-stråler men hvor meget der er om det ved jeg ikke.

Men det kommer jo igen an på mange ting - f.eks. hvor træværket er placeret og om det
får meget sollys. En klar grunder der trænger i dybden må du aldrig spare og beskytter
også mod skimmelsvampe mm.