Stellnummer tjek
Fra : Ingvar Stefansson

Dato : 03-12-06 12:30

Hejsa.

Jeg har et spørgsmål til jer der evt ved det. Hvordan (evt online)kan
jeg finde ud af om en knallert er stjålen?
Jeg har stellnummeret men mangler at få en vejledning i hvordan/hvor jeg
henvender mig henne?

Ved at for nogen er det måske et "dumt" spørgsmål men lige på dette
område er jeg blank.

Mvh og på forhånd tak for hjælpen
Ingvar

Fra : morten c j

Dato : 03-12-06 14:19

Ingvar Stefansson wrote:
> [...]
> jeg finde ud af om en knallert er stjålen?
> Jeg har stellnummeret men mangler at få en vejledning i hvordan/hvor jeg

Du ringer bare til den nærmeste politi station

MvH Morten

--
Morten C. Johnsen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : Bo Armand

Dato : 04-12-06 12:33

"morten c j" <mocj@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Du ringer bare til den nærmeste politi station
>
> MvH Morten

Hvor kan man det henne ?

Her i politikredsen siger politiet, at man kan møde op på stationen,
medbringende knallerten.
Så vil de undersøge om stelnummeret er meldt stjålet.

Og ved nærmere eftertanke er det jo smart nok, fordi så har de jo den evnt.
stjålne knallert serveret på et sølvfad.
Og sikkert også sælgeren.

Vil sælgeren ikke møde op med knallerten, har han nok ikke ren mel i posen,
og man bør finde en anden.

Hilsen Bo Armand

Fra : Henning Lund

Dato : 04-12-06 15:02

Bo Armand skrev:

> Hvor kan man det henne ?

Jeg har altid kunnet få oplyst om den er efterlyst/stjålet hos
Holstebro Politi.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Ingvar Stefansson

Dato : 04-12-06 19:02

Hej igen.

Så har jeg snakket med politiet i Horsens og de var meget behjælpelige.
Opgav stellnummeret og de søgte i deres database og for dem var der
ingen gevinst dvs den var ikke stjålen.

Tak for jeres svar og indlæg.

Mvh
Ingvar