Skiver til hastighedsbegrænsning af Gilera~
Fra : Jacob

Dato : 03-12-06 11:55

Hej Gruppe

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.

Jeg har en Gilera Stalker som i forbindelse med salg skal gøres lovlig igen,
da køber ønsker det.

De skiver man skal sætte på, hvad hedder de og hvad kan man regne med de
koster????

Håber på et hurtigt svar.

Anja Ekstrøm

Fra : Flonkey

Dato : 04-12-06 10:20

Kommer lidt an på hvor meget der er lavet ved den..

Feks en 2004 model
Den har en begrænset udstødning
En hulplade i karburatoren (Ikke indsugningen)
En 1 cm tyk "fingerring" bag varioen.
Med disse ting fjernet (anden udstødning der ligner lovlig), og en
omdysning til en 84 dyse, vil den køre ca. 70.
Plasthulpladen i karburatoren giver ca 3-5km/t.
Det er en 17mm lovlig karburator.

Thomas.

Fra : Jacob

Dato : 05-12-06 11:04

Flonkey wrote:
> [...]
> omdysning til en 84 dyse, vil den køre ca. 70.
> Plasthulpladen i karburatoren giver ca 3-5km/t.

Hej Thomas.
Jeg har kun fået skiven/ringen fjernet, og min kører altså snildt over 70
km/t.
Gu' ve' hvad den ville køre, hvis man lavede alle de ting, du nævner!
Men bortset fra det, har jeg fundet ud af det med skiven/ringen nu.

Mvh Anja