Samling af stikdåser til RJ45
Fra : Søren Noack

Dato : 26-06-01 16:37

Er der nogen som har en manual til samling af stikdåser til RJ45 kabling.

Med venlig hilsen

soren@noack.dk

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 26-06-01 19:00

"Søren Noack" <soren@noack.dk> wrote in
<3b38ac2d$0$4670$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Er der nogen som har en manual til samling af stikdåser til RJ45 kabling.

Hvis det er KRONE du tænker på, så kan det specielle værktøj der klemmer
ledningerne ind i skæreklemmen og klipper det overskydende ledning af - i
en og samme arbejdsgang - klart anbefales. Ca. 300 kr.

Hvis du tænker på farvekoder mm. så kig på

http://sunsite.dk/hwb/menu_Cable.html

se under Networking

Mvh. NKJensen

Fra : Martin Jensen

Dato : 27-06-01 22:07

> Er der nogen som har en manual til samling af stikdåser til RJ45 kabling.
>
> Med venlig hilsen
> soren@noack.dk

Hvilken type taler du om? Jeg har nogle dåser fra LK som virker utrolig
godt (Manual på www.lk.dk) Hvis det er ang. stik kig på sunsite.dk/hwb.htm

Martin

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 28-06-01 00:34

Må jeg anbefale min WEB butik - Kabelbiksen

--
JeHj >>Hjørring>>

Kabelbiksen Alt i kabler, stik og underlige dimser. www.kabelbiksen.dk