OBS-plader - købes hvor
Fra : Niels Lyck

Dato : 02-12-06 23:01

Hej,
Er der nogen der ved hvor man kan købe OSB-plader til en rimelig pris?
Mvh.Niels Lyck

Fra : J. E.

Dato : 03-12-06 18:29

"Niels Lyck" <post@fjerndette.vvfs.dk> skrev i en meddelelse news:4571f79e$0$13999$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej,
> Er der nogen der ved hvor man kan købe OSB-plader til en rimelig pris?
> Mvh.Niels Lyck

Det kan du da sikkert på din lokale tømmerhandel, hvor du så end bor i landet.

Fra : LarsJ

Dato : 03-12-06 23:54

Niels Lyck skrev:
> Hej,
> Er der nogen der ved hvor man kan købe OSB-plader til en rimelig pris?
> Mvh.Niels Lyck

bauhaus

Fra : Niels Lyck

Dato : 04-12-06 08:10

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> bauhaus

Tak for hjælpen!
Mvh. Niels

Fra : Niels Lyck

Dato : 20-01-07 10:23

"Niels Lyck" <remove_the_third_v_post@vvvfs.dk> skrev i en meddelelse

> "LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Efterskrift:
Det viste sig desværre at være meget sporadisk, hvilke tykkelser diverse
byggemarkeder lå inde med. OG dem, de havde var meget dyre.
Jeg endte med at handle hos Ferrywood i Hedehusene, som kunne skaffe den
rigtige tykkelse (22 mm) til en god pris. Og det er blevet et flot gulv!
Mvh. Niels
PS: OSB-plader er en slags spånplade, som er meget stærk, glat og hvis
overflade ser ud som en hel masse små stykker træ - ret flot.