TINY15, prosjektforslag
Fra : Harald Mossige

Dato : 02-12-06 20:23

Jeg skriver en elementær elementær lærebok (HTML) i elektronikk. Den
skal ende opp i et svært enkelt prosjekt løst stort sett med en TINY15.
Et VERO-prosjekt. Prosjektet bør ende opp i en liten nyttig sak for
ungdom i 11 - 16 års alderen. Jeg trenger prosjekt både for spinnesiden
og for sværdsiden.

HM

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-12-06 19:52

Harald Mossige wrote:
> [...]
> Et VERO-prosjekt. Prosjektet bør ende opp i en liten nyttig sak for
> ungdom i 11 - 16 års alderen. Jeg trenger prosjekt både for spinnesiden

Det her er muligvis årets mest mest obskure krydspost.

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-12-06 19:52

Martin Andersen wrote:

> Det her er muligvis årets mest mest obskure krydspost.
haha, og så er posten endda fra fremtiden ô_o

Fra : Harald Mossige

Dato : 02-12-06 20:31

Harald Mossige wrote:
> [...]
> Et VERO-prosjekt. Prosjektet bør ende opp i en liten nyttig sak for
> ungdom i 11 - 16 års alderen. Jeg trenger prosjekt både for spinnesiden

Unskyld, feilsending.
Forslag kan selvsakt sendes via denne gruppen også

HM

Fra : Vidal

Dato : 02-12-06 21:46

Harald Mossige wrote:

> [...]
> Et VERO-prosjekt. Prosjektet bør ende opp i en liten nyttig sak for
> ungdom i 11 - 16 års alderen. Jeg trenger prosjekt både for spinnesiden

Er det elektronik set ud fra et kristent synspunkt,
du søger?

Måske Luk 2:35?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-12-06 01:31

Vidal skrev i news:4571e5df$0$91710$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

[ ... ]
> Er det elektronik set ud fra et kristent synspunkt,
> du søger?

Nej, det er nok nærmere kristendom set ud fra et eletronisk synspunkt, eller
også skyldes det weekendindtagelse af alt for meget hjemmebr.....

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Arne

Dato : 04-12-06 16:21

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Nej, det er nok nærmere kristendom set ud fra et eletronisk synspunkt,
> eller også skyldes det weekendindtagelse af alt for meget hjemmebr.....

???

Nå vet jeg at en del mennesker påstår at Gud(TM) er både her og der, men at
han også kommer i varianter til TINY15 er nytt for meg.

/Arne

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-12-06 23:12

Arne skrev i news:12n8f6opfndq735@corp.supernews.com

[ ... ]
> Nå vet jeg at en del mennesker påstår at Gud(TM) er både her og der, men
> at han også kommer i varianter til TINY15 er nytt for meg.

Blot tag det helt afbalanceret. Det er blot Harald Mossige der endnu engang
har fået et tågeflip. Dem får han så mange af.

Fra : Harald Mossige

Dato : 03-12-06 02:30

Vidal wrote:

> Er det elektronik set ud fra et kristent synspunkt,
> du søger?
>
> MÃ¥ske Luk 2:35?

35 – ja, også gjennom din egen sjel skal det gå et sverd. Slik skal de
tanker mange bærer i hjertet, komme for dagen.» ?

Beklager, jeg bruker ikke deler av bibelsitater som er revet ut av
sammenhengen.

HM

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-12-06 02:04

Harald Mossige skrev i news:45722046$0$31519$8404b019@news.wineasy.se

[ ... ]
> Beklager, jeg bruker ikke deler av bibelsitater som er revet ut av
> sammenhengen.

Du gør jo aldrig andet, når du altså engang imellem bruger bibelcitater!

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-12-06 02:05

Harald Mossige skrev i news:45722046$0$31519$8404b019@news.wineasy.se

Og så er uret igen forkert på din PC