Respekter de homoseksuelle
Fra : Bjarne Skounborg

Dato : 02-12-06 00:53

Når jeg tager bussen til arbejdet om morgenen, cikaneres jeg ofte
af store drenge pga mit tøjvalg, f.eks. når jeg tager nederdel
eller make-up på

Ligeledes er jeg blevet påbudt at bære kjole i børnehaven, hvor
jeg er pædagogmedhjælper

Kan det være rigtigt, at folk skal forskelsbehandles og nedgøres
i så høj grad bare på grund af deres livsstil?

Da jeg gik til konfirmations undervisning på præstegården, gjorde
præsten grin med mine lysserøde stømper med hjerter på. Han sagde
"du har vist taget din søsters strømper på i dag, hva´ Bjarne."
Hele klassen grinede, men jeg fastholdt min spirende
homo-stolthed, og sagde, "hold kæft hvor er I latterlige at høre
på. Det er kun de døde fisk, som svømmer med strømmen"

FUT: dk.politik

Fra : Skrotnissen

Dato : 02-12-06 01:10

IDIOT

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:07

"Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> IDIOT

Øh - hvorfor?

Han er ulykkelig fordi han ikke kan få respekt - udelukkende fordi han går i
noget fjollet tøj og bruger makeup.

Det kan vi gøre bedre - imho! Man SKAL ikke partout elske alle, eller alle
måder at leve på, men i det mindste har man vel en slags krav på ikke at
blive chikaneret eller "dømt ude", blot fordi man går væk fra den slagne
landevej.

Jeg er ikke bøsse og forstår ikke transvestitter, men jeg kan fortælle at
nogle af de fineste mennesker jeg blandt flere tusinde har mødt på min vej
har været homoseksuelle eller "skæve" på den ene eller anden måde.

Det ville være trist hvis denne store ressource blev kastet bort blot på
grund af intolerance og dumme fordomme.

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 12:00

"Konrad" skrev i en meddelelse

> Øh - hvorfor?

[ ... ]

> [...]
> har været homoseksuelle eller "skæve" på den ene eller anden måde.
>
> Det ville være trist hvis denne store ressource blev kastet bort blot

Det har du da ret i. Hvad skulle hele den store grå masse snakke om og
sladre om, hvis der slet ikke var nogen, som var lidt originale og
fantasifulde?

TW

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 12:16

<The Wren> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Det har du da ret i. Hvad skulle hele den store grå masse snakke om og
> sladre om, hvis der slet ikke var nogen, som var lidt originale og

Lige netop. Det er jo dem vi lever af, fascineres af og inderst inde ser op
til. Det kan jeg i hvert fald tolke ud af ugebladene. Men passe børn må de
åbenbart ikke, og det er sgu' da et eller andet sted for meget.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 13:42

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> må de
> åbenbart ikke, og det er sgu' da et eller andet sted for meget.

Bøsser og transser er ofte opmærksomhedssøgende, men hvem er ikke det?

Forældre der er konforme, frygter spejderførere der er bøsser eller
pædofile

Jeg havde en spejdertropsfører der ikke blandede sig når min
patruljefører om aftenen ved hyttens ildsted arrangerede fællesonani,
men jeg undlod at fortælle mine forældre om dette uskadelige pjat -
indtil min far bragte emnet op og viste sig tolerant

Lad alle passe børn, der ikke har været voldelige.

Fra : sdsf

Dato : 02-12-06 17:48

> [...]
> om aftenen ved hyttens ildsted arrangerede fællesonani, men jeg undlod at
> fortælle mine forældre om dette uskadelige pjat - indtil min far bragte
Dejlig stemningsbillede!
Man kan næsten se det for sig, en flok spejderdrenge der sidder
rundt om bålet, lyset fra flammerne blinker i de blottede glinsende
pikhovder i takt med at de rykker i deres pikke.
Så mangler vi bare Øresundsvisen som baggrundsmusik.
Herligt!

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 18:15

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pikhovder i takt med at de rykker i deres pikke.
> Så mangler vi bare Øresundsvisen som baggrundsmusik.

Det er præcis det jeg mener. Dybest set handler det ikke om andet end
promiskuiøs forargelse baseret på sublimative indestængte lyster.

Jeg kan ikke se dette billede for mig - men dem der er imod homoseksuelle
kan sjovt nok godt.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 20:24

> [...]
> promiskuiøs forargelse baseret på sublimative indestængte lyster.
> Jeg kan ikke se dette billede for mig - men dem der er imod

Konrad og sdsf hygger sig med billeder udfra min nøgterne beskrivelse
Men glem ikke at hvis en dømmesyg journalist havde skulle bruge
situationen til hetz som den imod Tønder-ludermors og fars familie
med børnelir og bagatelagtig betaling, så ville det stå i mediernes
magt at få det ud af det
Selv husker jeg episoden som kedsommelig og uinteressant og
patruljeførerens påfund som søgte og sære.
JEg var bestemt ikke sippet, snerpet, forarget - men de traditionelle
spejderliv interesserede mig mere og jeg var ikke så kønsmoden som
anførerne
Og da der var mere elekrisk lys end oplysende flammer så var der
hverken hygge eller skønhed i scenariet - kun et pres om at man skulle
afprøve grænser og gøre noget forbudt - telefonfis mod uskyldige
familier var også en del af den åndsvage aften

JEg var lige flyttet fra en fantastisk god traditionel
BadenPowel-forgudende Frederiksberg-trop til en afstumpet soveby trop
i Nærum , som jeg snart meldte mig ud af - men ikke fordi de var
proletarer, snarere fordi de ikke værdsatte mine mange duelighedstegn
og de spejdersangbogens mange fine fællessange og ingeniørmæssige
lejrarbejder med knob og kreativitet.
På Frederiksberg havde min snerpede storebror været min forgudede
patruljefører - denne aften var jeg led ved - men ikke af andre
grunde end kedsomhed, som er det værste af alt.

Sdsf' festlige oplevelse udfra mine få liniers beskrivelse er såmænd
loyal nok udfra mit ordvalg - men er samtidig fjern fra virkeligheden
i stil med følgende eksempel på beskrivelse af beskrivelse, der gør
fjer til 5 høns
Tankevækkende.

"Da man lod en computer oversætte udtrykket "Ude af øje, ude af sind"
fra dansk til russisk og tilbage igen, blev det til "Usynlig galning".
Poul Malmgren

Endnu en grund til at være skeptisk overfor pædofili-hetzende
journalistik.
Medier skider på sandhed og skal sælge en historie
Fejl der her skyldes tilfældigheder bliver endnu værre når Mediers
versionering styres af dømmesyge , politisk korrekthed og
sensationslyst

Fra : sdsf

Dato : 02-12-06 22:30

> [...]
> JEg var bestemt ikke sippet, snerpet, forarget - men de traditionelle
> spejderliv interesserede mig mere og jeg var ikke så kønsmoden som
Aha, ingen sædblærespænding endnu.

> [...]
> snarere fordi de ikke værdsatte mine mange duelighedstegn og de
> spejdersangbogens mange fine fællessange og ingeniørmæssige lejrarbejder
Ok, men det er så igen fordi du ikke er nået dertil
hvor det er den vigtige sædblærespænding det sætter dagsordnen.

Fra : ThomasB

Dato : 02-12-06 23:45

> [...]
> patruljefører - denne aften var jeg led ved - men ikke af andre grunde
> end kedsomhed, som er det værste af alt.

Du bagatelliserer og alligevel kan du huske så mange detaljer..

Det virker som om den episode betyder mere for dig, end du giver udtryk for.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 03:39

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Du bagatelliserer og alligevel kan du huske så mange detaljer..
>
> Det virker som om den episode betyder mere for dig, end du giver
> udtryk for.
Mine selvbedrag er jeg af gode grunde ikke god til at gennemskue

Jeg husker mine spejderkammeraters destruktive telefonfis og stive
skæve små pikke , som noget kedsommeligt og malplaceret , men ikke
foruroligende

Hvis jeg er skabsbøsse er skabet ikke begyndt at åbne sig og jeg har
travlt med andet end udspring

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-12-06 03:46

Bo Warming wrote:
> Jeg husker mine spejderkammeraters destruktive telefonfis og stive
> skæve små pikke , som noget kedsommeligt og malplaceret , men ikke
> foruroligende

Hvad er der destruktivt ved telefonfis? det er ikke engang ulovligt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 04:27

> Hvad er der destruktivt ved telefonfis? det er ikke engang ulovligt.

Min patruljefører ringede op efter midnat til tilfældige Nærum-borgere
og lavede dyrelyde i telefonen

Det er jo helt på autonom-planet, men du og BZ mener vel at alt der
ikke straffes er en god ting, og sadisme og skadefro er for jer en god
moral?

Kreativiteten som udføres på Aldihuset af Jeres uduelige grafitifolk
er på Had Din Nabo plan
Når de lorter og pisser overalt så er det kunst efter dit hoved?

Da Ungdomshuset hos mig brugte ti liter maling på at skrive

"Jeg kan ikke lide dig, Gud"

var det toppunktet af gadekunst og rosværdigt efter din smag?

Politiet roser den slags hærværk som "Drengestreger" og journaliserne
hylder alle aktioner uden personvold som FORNEM HUMOR

(fx tyveri af båd vedr Trekronerbesættelse efter landsretsdom i år,
som lederartikel i Lokalavisen for Nørrebro og NV mente var en
kulturberigelse. Dine venner er surrogatmuslimer)

Jeg tror ikke mediepaverne ville værdsætte at få malingbomber mod eget
hus og en snes ruder smadret som happening , men når det er politiske
modstandere der rammes, så jubler de.

De ved ingen læser deres udgydelser så de ønsker at overlegne
konkurrenter ´bekæmpes med censur-pr-vold

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-12-06 12:44

Bo Warming wrote:
> Kreativiteten som udføres på Aldihuset af Jeres uduelige grafitifolk
> er på Had Din Nabo plan
> Når de lorter og pisser overalt så er det kunst efter dit hoved?

Aldi er blevet tilbudt at få fjernet grafitti fra deres væg, det har
de sagt nej til.

> Da Ungdomshuset hos mig brugte ti liter maling på at skrive
> "Jeg kan ikke lide dig, Gud"
> var det toppunktet af gadekunst og rosværdigt efter din smag?

Det har jeg ingen kommentarer til.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 13:29

> Det har jeg ingen kommentarer til.

Hvorfor har du egentlig ikke det? Det er måske helt i orden i din bog?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 03-12-06 13:47

On Sun, 3 Dec 2006 13:29:02 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

>Hvorfor har du egentlig ikke det? Det er måske helt i orden i din bog?

det har han aldrig når det gælder de forbrydere som holder Jagtvej 69
besat

på den ene side er han klar over at man ikke kan forsvare
ulovligheder,
men på den anden side er han også klar over, at kritiserer han sine
"forbrydervenner" kan han risikere at få deres voldelige reaktion at
føle

/Albert Camus/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-12-06 14:02

Jens Bruun wrote:
> Hvorfor har du egentlig ikke det? Det er måske helt i orden i din bog?

Fordi jeg ikke aner noget om det, og jeg aner heller ikke hvordan Bo
kan være sikker på at det var nogle fra Ungeren der havde lavet det
grafitti.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 14:45

> Fordi jeg ikke aner noget om det, og jeg aner heller ikke hvordan Bo
> kan være sikker på at det var nogle fra Ungeren der havde lavet det
> grafitti.

Samme malingspande, samme lyseblå og lyserøde farver, som når min
banks ruder hærværkes med maling efter at BZ fra Ungeren har hærget
og "tiltet byen" - en vedvarende rutine i årtier som alle i nabolaget
er godt trætte af

Jeg tror at den meterhøje sentens med "jegkan ikke lide dig Gud"
er en loose cannons værk
og ikke vedtaget af mndagsmødet men Adam-talsmændene har mailet mig,
at de finder det OK , ja FORNUFTIGT, at man truer mig med tæsk, så
monikke også de vil blåstemple malinghærværk mod en der "stikker
næsen langt frem" hvilket mandagsmødet i lokalavisen har angivet som
retfærdiggørelse af deres pøbels voldstrusler mod mig

Sidste sommer fordrev man min kone fra at bruge sit dyre Silvan skur
, ved at stjæle rød spraymaling fra min baggård og med denne male
meterhøjt russerstjerne og masser af hammere og segl på min kones
skur.

Hvis politiet viste vilje til at beskytte mig som de besky tter Rikke
Hvilslhøj og hendes carport, så ville jeg have installeret ulovligt
kamera og kunne vise hvilke autonome der udførte hærværket

Problemet er ikke om indicier holder i byretten men at politi helt
klart holder med BZ - ligesom de holder med Islam - og Københavns
Energi holder med autonome besættere (og måske også undlader at kræve
muslimer for el og vand, hvem ved? )

Fra : Jens

Dato : 04-12-06 16:05

Bo Warming wrote:
> [...]
> klart holder med BZ - ligesom de holder med Islam - og Københavns
> Energi holder med autonome besættere (og måske også undlader at kræve

Helt sikkert.

Fra : preben nielsen

Dato : 03-12-06 13:06

> [...]
>
> "Jeg kan ikke lide dig, Gud"
>
> var det toppunktet af gadekunst og rosværdigt efter din smag?

Jamen dog, Bo. Hvor er din verdenfavnende tolerence henne idag ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 14:17

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Jamen dog, Bo. Hvor er din verdenfavnende tolerence henne idag ?

Hvis en kedelig ensfarvet mur er placeret et sted som mange ser, så
mener Glistrup og jeg at kreativ ytringsfrihed er at skrive et
budskab, kort og læseligt

Meningsløse tags og svineri med ti liter maling er hærværk i strid med
den næstvigtigste menneskeret, ejendomsrettens ukrænkelighed

(vigtigste er dit legems ukrænkelighed mht lemlestelse og
indespærring)

((beskyttelse mod spam og telefon-fis kommer længere nede på
ønskesedlen)).

Fra : Jim

Dato : 03-12-06 11:33

> Hvad er der destruktivt ved telefonfis? det er ikke engang ulovligt.

Jo, det er, når det kan karakteriseres som chikane.

Fra : ThomasB

Dato : 03-12-06 13:44

> Mine selvbedrag er jeg af gode grunde ikke god til at gennemskue
>
> Jeg husker mine spejderkammeraters destruktive telefonfis og stive skæve
> små pikke , som noget kedsommeligt og malplaceret , men ikke foruroligende

Kedsommeligt og malplaceret? Ikke foruroligende?

> Hvis jeg er skabsbøsse er skabet ikke begyndt at åbne sig og jeg har
> travlt med andet end udspring

Hvorfor tænker du på skabsbøsse?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 14:27

> Kedsommeligt og malplaceret? Ikke foruroligende?

> Hvorfor tænker du på skabsbøsse?

Jeg spurgtes om episoden var noget der BETYDER MERE for mig, end hvad
jeg giver udtryk for
Det læste jeg som antydning af at jeg ku have haft skjulte lyster.
Næppe.

For mig var samværet en skuffelse, for jeg havde glædet mig til det
spejderliv jeg værdsatte og var vant til fra den tidligere gode trop

For sarte gemytter kunne pikleg have været præcis så krænkende som det
værste pædofili er.
Men hvor der handles, der spildes ,
og jeg forlod i ro og mag spejdertroppen ligesom at næsten alle
pædofiliofre kan forlade "krænkeren"

Fra : ThomasB

Dato : 04-12-06 02:43

> Jeg spurgtes om episoden var noget der BETYDER MERE for mig, end hvad jeg
> giver udtryk for

Nej, jeg spurgte ikke om noget.

> Det læste jeg som antydning af at jeg ku have haft skjulte lyster. Næppe.

Ja og du skulle have læst det som en antydning af, at du måske har et
"issue" med patruljeførerlejrbålsonanishowet.

> For mig var samværet en skuffelse, for jeg havde glædet mig til det
> spejderliv jeg værdsatte og var vant til fra den tidligere gode trop

Du blev lidt skræmt?

> [...]
> værste pædofili er.
> Men hvor der handles, der spildes ,
> og jeg forlod i ro og mag spejdertroppen ligesom at næsten alle

Hvad var der sket, hvis gruppepresset havde fået dig ud i at skulle slikke
pik på patruljeføren?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 06:31

> Nej, jeg spurgte ikke om noget.

Jeg oplever et personangreb som et kærkomment spørgsmål = alibi for
ordnonani

> Ja og du skulle have læst det som en antydning af, at du måske har
> et "issue" med patruljeførerlejrbålsonanishowet.

Det var ikke lejrbål men åbent hytteildsted og dine issue-anklager
såres jeg ikke af, men jeg har ingen hemmeligheder

> Du blev lidt skræmt?

Som sagt var det altoverskyggende problem KEDSOMHED
Det gælder nok også de allerfleste ""pædofilmisbrugte"" børn

> Hvad var der sket, hvis gruppepresset havde fået dig ud i at skulle
> slikke pik på patruljeføren?

At sluge en sort skovsnegl smager værre, tror jeg - egen
underforhudsurenlighed incl gammel nakkeost er ihvertfald ikke slem
(blåskimmelost er værre) og hvorfor skulle en træls patruljefører
smage særlig slemt?

En fornem dyr hvidvin fra Østrig jeg netop har købt dyrt, "Beeren
auslese" fabrikat IAS, årgang 2003 smager direkte råddent
og er en fejlinvestering på linie med at invitere en ny
proletar-arbejderkvarter-Nærum-spejdertrop til min farmors sommerhus

Hvor der handles der spildes - helt som hvis Tønderfar inviterer en
busfuld tyske muslimer til at "bolle datteren som muldyr" og det
trætter mere end min første tur som postbud,hvor jeg sled i 6 tiimer
og tjente 100 kr. Så underbetalt var datteren aldrig
Livet er en risiko. Forsigtighed er en borgmesterdyd, men jeg er mere
til HVO INTET VOVER, INTET VINDER

JEg udstråler dydsmønster-image og mit veto mod pikslik ville være
blevet respekteret - jeg er aldrig blevet voldsmobbet før Wiedekamp
udlånte Jagtvejhus når mit til bøller

Når muslim-teenagere stjæler blommerne på mit træ eller smider
snebolde på mine ruder, så går jeg ud og snakker med dem og de stopper
volden for en tid.
Men da jeg vedr stenkast mod vinduerne tilkaldte politi for at give
dem en chance og jeg kunne ikke se hvor få og unge stenkasterne var,
så fremmede politiet volden ved at lade dem gå (efter kort snak) uden
at bede om navn på deres forældre, så de indså at politiet elsker
sådan vold og ønsker mere og aldrig vil straffe.

Fra : ThomasB

Dato : 04-12-06 16:00

> Jeg oplever et personangreb som et kærkomment spørgsmål = alibi for
> ordnonani

Hvad får dig til at tro, at jeg udsætter dig for personangreb?

> Det var ikke lejrbål men åbent hytteildsted og dine issue-anklager såres
> jeg ikke af, men jeg har ingen hemmeligheder

Hvorfor føler du det som en anklage?

> Som sagt var det altoverskyggende problem KEDSOMHED
> Det gælder nok også de allerfleste ""pædofilmisbrugte"" børn

Så du blev altså lidt skræmt? Flov?

Vær nu lidt musikalst og leg med på min brainstorming.

> [...]
> underforhudsurenlighed incl gammel nakkeost er ihvertfald ikke slem
> (blåskimmelost er værre) og hvorfor skulle en træls patruljefører smage

Det minder mig om "hvad vil du helst"-legene.

Hvad vil du helst, slikke på en hundelort 25 gange eller spise 250 gram
skovsnegneindvolde?

Hvis du skulle være i tvivl, er min pointe at bare fordi noget er værre, er
det ikke ensbetydende med at det er noget man har lyst til, eller ikke tager
skade af.

Og for at skære det ud i pap, så vil jeg hverken slikke en pik/hundelort
eller æde en skovsnegl.

> [...]
> og er en fejlinvestering på linie med at invitere en ny
> proletar-arbejderkvarter-Nærum-spejdertrop til min farmors sommerhus

Så du inviterede din nye spejdertrop op til din farmors sommerhus, hvor i
legede piklege?

> [...]
> kr. Så underbetalt var datteren aldrig
> Livet er en risiko. Forsigtighed er en borgmesterdyd, men jeg er mere til

Igen, bare fordi du mener du har haft det værre, betyder det ikke at det
ikke er slemt nok.
Hvorfor sammenligne sig med de dårligste?

Vil der være noget i vejen for at sætte sit 4 år gamle barn til at arbejde i
10 timer om dagen med dioxin?

> JEg udstråler dydsmønster-image og mit veto mod pikslik ville være blevet
> respekteret - jeg er aldrig blevet voldsmobbet før Wiedekamp udlånte
> Jagtvejhus når mit til bøller

Kunne du godt have tænkt dig, at slikke pik på patruljeføren?

Fra : preben nielsen

Dato : 03-12-06 13:04

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Du bagatelliserer og alligevel kan du huske så mange detaljer..
>
> Det virker som om den episode betyder mere for dig, end du giver
> udtryk for.

Selvfølgelig gør den det. Den der troppefører skulle afstraffes
voldsomt for at have "opfundet" den BW som vi nu alle må lide
under :-/

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 13:30

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig gør den det. Den der troppefører skulle afstraffes
> voldsomt for at have "opfundet" den BW som vi nu alle må lide
> under :-/

Hvorfor tager du ikke bare livet af dig selv? Så slipper du for BW, og vi
slipper for dig. Det er jo en ren win-win-situation.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 03-12-06 13:45

> Selvfølgelig gør den det. Den der troppefører skulle afstraffes voldsomt
> for at have "opfundet" den BW som vi nu alle må lide under :-/

Hvad er det BW gør, som du ikke kan lide?

Fra : Lyrik

Dato : 03-12-06 11:12

> [...]
> proletarer, snarere fordi de ikke værdsatte mine mange duelighedstegn
> og de spejdersangbogens mange fine fællessange og ingeniørmæssige
++++++++++++++++++++++
Det må have været forbistret ærgerligt for en der havde spillet spillet
efter reglerne og dygtiggjort sig.
Du skulle tage og prøve at spille et af de onlinespil der er i øjeblikket.
Selv har jeg glædet mig over at spille Enemy Territory, som er gratis.
Her kan man dygtiggøre sig og blive respekteret for sin kunnen, ihærdighed,-
det hele.
Godt "spejderfællesskab" med klaner og så videre.
Nu er ET ved at være på retur, men det helt store er jo World Of Warcraft
hvor du kan komme fra en level 0 og nix og samle duelighedstegn op til en
respekteret level 60.
Her er klansystemet meget udviklet.
Med "Team-Speak", et sæt hovedtelefoner med en mikrofon kan du tale med
klanmedlemmerne og planlægge strategier.

Det kunne godt være noget der var i din interesse.

Hilsen
Jens

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 21:30

sdsf wrote:
> [...]
> pikhovder i takt med at de rykker i deres pikke.
> Så mangler vi bare Øresundsvisen som baggrundsmusik.

nå - han satte sig osse ved bålet eller hvad

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : sdsf

Dato : 02-12-06 22:30

"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> nå - han satte sig osse ved bålet eller hvad
Hvem?

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 23:21

sdsf wrote:

> Hvem?

suk - den tolerante far

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 03:21

"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> wrote in message

> suk - den tolerante far

Når der var forældre-spejdertur var min far så hyperaktiv at vi andre
blev helt trætte -

og blufærdighed trykkede ikke min far der gik i shorts på kontoret når
det var hedebølge og Radiometers firmablad vitsede at "Ingeniør
Warming tror han er på safari"

I sin studietid var der en kamerat der lagde an på ham i sit hjem og
ønskede fællesonani, men min far smilede høfligt og takkede nej

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 23:23

> Hvem?

Her kommer Benny, mon han sætter sig ned?
- Jojojo.. Der kan godt være fler'..
Ved bålet sam'n med Warming...

Fra : ThomasB

Dato : 03-12-06 00:10

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse

> Her kommer Benny, mon han sætter sig ned?
> - Jojojo.. Der kan godt være fler'..
> Ved bålet sam'n med Warming...

Er du sindsyg det er dybt det der.

Fra : Benny den 9.

Dato : 03-12-06 11:00

ThomasB wrote:
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse
>
> Er du sindsyg det er dybt det der.

ja og nej

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jim

Dato : 03-12-06 11:35

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse

> Er du sindsyg det er dybt det der.
Bare vent til jeg udsender en plade.. ;)

Fra : ThomasB

Dato : 03-12-06 12:34

> Bare vent til jeg udsender en plade.. ;)

Jeg kan slet ikke vente

Fra : Benny den 9.

Dato : 03-12-06 10:59

Jim wrote:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Her kommer Benny, mon han sætter sig ned?
> - Jojojo.. Der kan godt være fler'..
> Ved bålet sam'n med Warming...

må jeg da være fri!!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jim

Dato : 03-12-06 11:36

> må jeg da være fri!!

Det er et frit land, så sæt du dig bare.. ;)

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 13:35

<The Wren> wrote in message

> [...]
> og
> sladre om, hvis der slet ikke var nogen, som var lidt originale og

Ja, og der er flydende overgang mellem afvigere med hang til venskaber
med eget køn, og afvigere der kanlide at klæde sig i det andet køns
tøj

At irriteres over de splittede signaler er ækel intolerance - vi burde
alle gå nøgne når vejret er til det og skotter går med nederdel uden
at blive bagdørsindianere af det.

Oscar Wilde fik af sine forældre pigetøj på i mange år - men giftede
sig med en overklasseskønhed og fik børn med hende og fiskede med
drengene og modbeviste al overtro om at tolerance vedr homosexualitet
gør skade

Folk der eksperimenterer er øjenåbnere for os andre og Anders Falsk og
du m.fl har helt ret i forsvar for trådstarteren her.

Faderhusets intolerance mod bøsser er fjollet men uskadelig - de
ønsker ikke lov mod homosex, abort, porno eller lignende - Moses
Hansen ved godt at forbud skaber forbuden-frugt-smager-bedst og altså
kun gør skade.

Der er langt større intelligens og tolerance hos dissse kristne end på
venstrefløjen som for politiet til at gøre tyveri ustrafbart

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-12-06 11:29

Skrotnissen skrev i news:4570c3d9$0$4168$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

> IDIOT

Hvorfor skriver du det?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:53

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Skrotnissen skrev i news:4570c3d9$0$4168$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

> Hvorfor skriver du det?

Fordi han er en skrotnisse, antager jeg

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-12-06 11:56

Konrad skrev i news:45715b09$0$49197$14726298@news.sunsite.dk

[ ... ]

> Fordi han er en skrotnisse, antager jeg

Meget sandsynlig.

Der er jo ingen grund til at hverken at være efter, eller nedgøre en person
blot fordi han har et andet livssyn eller sexuel orientering end man selv
har.

Fra : @

Dato : 02-12-06 12:18

On Sat, 2 Dec 2006 11:28:37 +0100, "Andreas Falck"
<dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote:

>Skrotnissen skrev i news:4570c3d9$0$4168$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

>Hvorfor skriver du det?

ren høflighed,

når der ikke er andre til at præsentere ham må han jo gøre det selv

/Albert Camus/

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-12-06 12:40

@ skrev i news:s6o2n2h6i8bsu98k1av1og1q3brhhkheaq@4ax.com

> ren høflighed,
>
> når der ikke er andre til at præsentere ham må han jo gøre det selv

he he - god pointe

Fortsat god weekend

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 12:15

> Skrotnissen skrev i news:4570c3d9$0$4168$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

> Hvorfor skriver du det?

Han så sig i spejlet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 02-12-06 01:40

On 01 Dec 2006 23:52:56 GMT, Bjarne Skounborg
<knivskarp@taenkning.invalid> wrote:

>Når jeg tager bussen til arbejdet om morgenen, cikaneres jeg ofte
>af store drenge pga mit tøjvalg, f.eks. når jeg tager nederdel
>eller make-up på

Undrer det dig....???

>Ligeledes er jeg blevet påbudt at bære kjole i børnehaven, hvor
>jeg er pædagogmedhjælper

Mener du ikke FORbudt...???

<snip klynkeri>

Fra : @

Dato : 02-12-06 10:29

On Sat, 02 Dec 2006 01:40:20 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Undrer det dig....???

hvad vedkommer Bjarnes tøjvalg andre?

>Mener du ikke FORbudt...???

hvorfor dog det?

det er da f.eks. tilladt for koranfacisternes kællinger at gå med
reklameklude for deres ondskabsfulde ideologi

/Albert Camus/

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 11:07

@ wrote:

> det er da f.eks. tilladt for koranfacisternes kællinger at gå med
> reklameklude for deres ondskabsfulde ideologi

bliver du aldrig træt af at ha armen strakt og kun ku skrive med den
venstre?

er det ikke svært at pudse støvlerne osse med strakt arm?

hvordan sådan nogen som jer der render og vifter med armen ud i luften
spiser med kniv og gaffel... det er et ligegyldigt spørgsmål, idet den
slags forfinede kulturting er for avanceret for jer - krybdyrhjerner
spiser ikke med kniv og gaffel

du sku bruges som tørrestativ - sku du

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 11:56

> [...]
> spiser med kniv og gaffel... det er et ligegyldigt spørgsmål, idet den
> slags forfinede kulturting er for avanceret for jer - krybdyrhjerner

Når du tænker på folk med strakt arm, tænker du så på dem her?
http://www.canada.com/nationalpost/news/issuesideas/story.html?id=e3157f0d-21ad-41e9-b26e-a3c06a460e73

Fra : @

Dato : 02-12-06 12:17

On Sat, 02 Dec 2006 11:07:10 +0100, "Benny den 9."
<3gange3@fire.plus.seks> wrote:

>bliver du aldrig træt af at ha armen strakt og kun ku skrive med den
>venstre?
>
>er det ikke svært at pudse støvlerne osse med strakt arm?

hvis du ellers bare satte dig lidt ind i tingene ville du vide at det
rent faktisk er de muhamedanske koranfacister der er temmelig tæt på
nazismen rent ideologisk

Mein Kampf er en rigtig bestseller i den racistiske arabiske verden

/Albert Camus/

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 21:23

@ wrote:

> [...]
> nazismen rent ideologisk
>
> Mein Kampf er en rigtig bestseller i den racistiske arabiske verden

forestil dig at du ser mig vende ryggen til dig og trække mine bukser
ned, men jeg bøjer mig fremover - det kaldes at moone og er en
mishagsytring.

det betyder at jeg ikke vil drøfte den slags med dig men det udelukker
ikke at jeg vil ytre min mening om dine krybdyrhjerne-udladninger

jeg væmmes....... dinosaurusserne er ikke en uddød race ser man...

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : @

Dato : 02-12-06 21:53

On Sat, 02 Dec 2006 21:22:55 +0100, "Benny den 9."
<3gange3@fire.plus.seks> wrote:

>det betyder at jeg ikke vil drøfte den slags med dig men det udelukker
>ikke at jeg vil ytre min mening om dine krybdyrhjerne-udladninger

åh nej dog ingen argumneter kun ukvemsord

er det choket du får af et par kendsgerninger om de muhamedanske
verdensforbryderes tætte relationer til nazismen der gør at du ikke
kan lukke andet end lort ud

>jeg væmmes....... dinosaurusserne er ikke en uddød race ser man...

korrekt

de onde mørke kræfter er ikke sådan at slippe af med,

de kommer i mange forklædninger

som nazister muhamedanere eller kommunister
/Albert Camus/

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 21:58

@ wrote:

> [...]
>
> de onde mørke kræfter er ikke sådan at slippe af med,
>
> de kommer i mange forklædninger
>
> som nazister muhamedanere eller kommunister

og de/i er alle impulsstyrede og ikke andet

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 12:22

> og de/i er alle impulsstyrede og ikke andet

Og du er ikke, Bæ?

Det er vist stadig ikke intellektet, der trykker, hva'?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Alucard

Dato : 02-12-06 11:29

On Sat, 02 Dec 2006 10:29:14 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>hvad vedkommer Bjarnes tøjvalg andre?

Det er menneskets natur at kanøfle minoriteter...

>hvorfor dog det?

Jeg tvivler kraftigt at en der hedder Bjarne bliver PÅBUDT at gå med
kjole....

<snip uvedkommende bøvs>

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 13:46

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> hvad vedkommer Bjarnes tøjvalg andre?

Når han selv fortæller om make up, så blir jeg da nysgerrig om ikke
det klør eller er unødvendigt?

Muslimslør må være værre og autonom-piercinger synes jeg også
udstråler selvhad - men enhver bør blive salig i sin tro.

Muslimslør er dog en krigserklæring mod danskerne, så har går en
grænse

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 10:54

Alucard wrote:

> Undrer det dig....???

> Mener du ikke FORbudt...???
>
> <snip klynkeri>

ja - det sku for dårligt - han må ikke have nederdel på i
bæørnehaven..........

klovn

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 11:08

> ja - det sku for dårligt - han må ikke have nederdel på i
> bæørnehaven..........

LOL Må skotter i kilt i øvrigt ikke være pædagogmedhjælpere?

Fra : Kim2000

Dato : 02-12-06 01:54

"Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> skrev i en meddelelse
> Når jeg tager bussen til arbejdet om morgenen, cikaneres jeg ofte
> af store drenge pga mit tøjvalg, f.eks. når jeg tager nederdel
> eller make-up på

Måske skulle du tage kjolen og make up på et andet sted end i bussen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 04:26

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> skrev i en
> meddelelse news:4570c058$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
>>

> Måske skulle du tage kjolen og make up på et andet sted end i bussen
At man stilfærdigt klæder sig svarende til sin seksualitet er ikke
opfordring til vold men er indenfor ytringsfrihedens rammer
Feminine Bjarne bør ses som et festligt og lovligt indslag, anytime

Muslimers slør er krigserklæring og trussel om hellig krig terror og
gradvis magtovertagelse via demokrati+babybombe

og de er et mindretal der skylder os alt fordi vi frelste dem fra
tortur, så deres extreme anti-taknemlighed giver grund til nu at
udvise alle fra Mellemøsten - better safe than sorry

Kun en tåbe frygter ikke Islam

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 10:55

Kim2000 wrote:
> "Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> skrev i en meddelelse
>>

> Måske skulle du tage kjolen og make up på et andet sted end i bussen

og søge job i en ungdomsklub i stedet for i en børnehave..... LOL

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 04:08

"Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> wrote in message
> [...]
> homo-stolthed, og sagde, "hold kæft hvor er I latterlige at høre
> på. Det er kun de døde fisk, som svømmer med strømmen"

Kan børnehaver påbyde dress code - hvilken, hvor, hvornår?

Værst er hvis afvigere voldes imod, skete det?

Fortsæt din kamp for tolerance. Ring 35861000

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 09:08

> [...]
> homo-stolthed, og sagde, "hold kæft hvor er I latterlige at høre
> på. Det er kun de døde fisk, som svømmer med strømmen"

Er du sikker på, at det er homoseksuelle, du anmoder om respekt for?
Hvis du hedder Bjarne og går i nederdel og makeup, så er du ikke at benævne
som homoseksuel men derimod transseksuel.
Jeg anbefaler en lang snak med en psykolog, som kan arbejde med dig i at
takle dagligdagen og dens udfordringer som transseksuel.

Mvh.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 10:11

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> wrote in message
> [...]
> benævne som homoseksuel men derimod transseksuel.
> Jeg anbefaler en lang snak med en psykolog,

Der er på usenet bedre personer at gå i dialog med end i
psykolog-branchen

De er nogle sekteriske narrehatte.

Hån kan være tiltrængt terapi når man er latterlig med sin
ekshibitionistiske, men om båsen hedder trans eller homo er fnidder

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 10:28

> [...]
>
> Hån kan være tiltrængt terapi når man er latterlig med sin
> ekshibitionistiske, men om båsen hedder trans eller homo er fnidder

Der er jo nok en forskel.
Den ene udelukker dog ikke det andet.
Man kan være trans og homo på samme tid, men det er dog de færreste
homofile, der vil krarakteriseres som transer og omvendt.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-12-06 10:14

On Sat, 2 Dec 2006 09:07:45 +0100 "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpals.com> sent the following smoke signals:

>Er du sikker på, at det er homoseksuelle, du anmoder om respekt for?
>Hvis du hedder Bjarne og går i nederdel og makeup, så er du ikke at benævne
>som homoseksuel men derimod transseksuel.

Tranvestit er nok mere rammende. En transseksuel har skiftet køn.

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 12:26

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Tranvestit er nok mere rammende. En transseksuel har skiftet køn.

Nej, ikke nødvendigvis.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 10:59

Jim wrote:
> [...]
> Jeg anbefaler en lang snak med en psykolog, som kan arbejde med dig i at
> takle dagligdagen og dens udfordringer som transseksuel.

en enklere løsning vil være at kontakte en livsstilsekspert og en modist

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jim

Dato : 02-12-06 11:03

> en enklere løsning vil være at kontakte en livsstilsekspert og en modist

Hvad med Fab. Five?

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 11:13

Jim wrote:
> "Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> Hvad med Fab. Five?

det tror jeg ikke fjolset har nok stil til

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-12-06 13:49

Jim wrote:
> [...]
> Jeg anbefaler en lang snak med en psykolog, som kan arbejde med dig i
> at takle dagligdagen og dens udfordringer som transseksuel.

Jeg må indrømme, at jeg opfattede Bjarnes indlæg som en troll'agtig spøg. Er
der nogen, der ved, om han mener det alvorligt?

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-12-06 14:03

Per Vadmand skrev i news:45717635$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> Jeg må indrømme, at jeg opfattede Bjarnes indlæg som en troll'agtig spøg.
> Er der nogen, der ved, om han mener det alvorligt?

Da der ikke er noget specielt troll-agtigt over hans indlæg, kan der vel
ikke være noget forgjort i som udgangspunkt at tage manden som almindelig
seriøst?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 14:32

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Da der ikke er noget specielt troll-agtigt over hans indlæg, kan der
> vel ikke være noget forgjort i som udgangspunkt at tage manden som

også hvis det er ren fiktion er det godt debatoplæg og værd at tage
seriøst

Jesu lignelser kan man også få meget godt ud af, men måske ingen har
gravet talenter ned i jorden - eller hjulpet en plyndret vejfarende
uden at der (håb om) var beundrende publikum

(Farisæer-lignelsen ser jeg derimod opført hver dag)

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-12-06 15:05

Bo Warming skrev i news:Pffch.10443$CA1.5466@fe16.usenetserver.com

[ ... ]
> Farisæer-lignelsen ser jeg derimod opført hver dag

Er det den hvori du dagligt spiller hovedrollen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-06 18:26

> Bo Warming skrev i news:Pffch.10443$CA1.5466@fe16.usenetserver.com
>
> Er det den hvori du dagligt spiller hovedrollen

Fejlfri er ingen. Det er vist Lukas 14 hvor den skriftkloge går i
templet for at sige

"Tak gud at jeg ikke er som toldere, skøger, syndere"
og jeg tror vi alle lever samme selvretfærdige, gerningsretfærdige
pseudoliv, hvor vi er indianer i egen cowboyfilm og ser ned på de
andre og oplever os selv som gavnlige moralske vindere, overfor vor
egen indre domstol

Måske der ikke ville eksistere gode gerninger, hvis ikke vi farisæisk
og forfængeligt bildte os ind at vi har indtjent plads i himmerige,
hvis der er retfærdighed til
Luther angreb aflad, som ukristelig lovreligion.
HAn mente at man bliver ikke god af at gøre gode gerninger, men en god
mand gør gode gerninger - det skal komme indefra, være spontant -
lysten skal drive værket

Adam Smith mener at egoisme er lorten der sætter kagen på bordet - ved
at kapitalistens profitbegær GØDER med varer til lav pris, job til
hans underordnede og overlegen varekvalitet, så bliver egoismen til
samfundsgavn og den tilsyneladende lortede selviskhed sætter BRØDET
eller kagen på bordet

Kristengodhedhedens ideal om at opofrelse og anti-egoisme er en god
ting, er helt gal

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 21:26

Andreas Falck wrote:
> [...]
>
> Da der ikke er noget specielt troll-agtigt over hans indlæg, kan der vel
> ikke være noget forgjort i som udgangspunkt at tage manden som

LOL

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Vidal

Dato : 02-12-06 21:35

Per Vadmand wrote:

> Jeg må indrømme, at jeg opfattede Bjarnes indlæg som en troll'agtig spøg. Er
> der nogen, der ved, om han mener det alvorligt?

Tjah, jeg er tilbøjelig til at give dig ret, også
ud fra de grupper han poster til. Jeg følger ikke
med i sexsnak-gruppen, men hvorfor poste til politik
og kristen-grupperne?

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 12:28

> Jeg må indrømme, at jeg opfattede Bjarnes indlæg som en troll'agtig
> spøg.

Også jeg, omend det med, at det skulle være en spøg, fordrer, at indlægget
er bare lidt sjovt. Det er det så ikke.

> Er der nogen, der ved, om han mener det alvorligt?

Der er tydeligvis mange, der tror, han mener det alvorligt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 12:25

> Jeg anbefaler en lang snak med en psykolog, som kan arbejde med dig i
> at takle dagligdagen og dens udfordringer som transseksuel.

Var det sådan, du kom videre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jim

Dato : 03-12-06 12:38

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpals.com> skrev i en meddelelse

> Var det sådan, du kom videre?

Plonk!

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-06 13:32

> Plonk!

*lol*

Av, jeg ramte vist en nerve. Nånej, det kan du ikke kommentere, da du ikke
længere kan se mine indlæg.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 03-12-06 13:56

> *lol*
>
> Av, jeg ramte vist en nerve. Nånej, det kan du ikke kommentere, da du ikke
> længere kan se mine indlæg.

Når folk plonker, fortæller de helt vildt meget om dem selv.

Fra : Benny den 9.

Dato : 03-12-06 17:10

ThomasB wrote:

> Når folk plonker, fortæller de helt vildt meget om dem selv.

og historien bliver endnu bedre når de pludselig igen deltager i debatten

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : ThomasB

Dato : 04-12-06 02:46

> og historien bliver endnu bedre når de pludselig igen deltager i debatten

Ja, som om ingenting er sket.

Det tager noget tid at få forsvarsmekanismerne på plads igen.

Fra : Benny den 9.

Dato : 03-12-06 17:06

Jim wrote:

> Plonk!

ups - den sved - kvindelig forfængelighed?

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-12-06 07:04

Bjarne Skounborg wrote:
> [...]
> homo-stolthed, og sagde, "hold kæft hvor er I latterlige at høre
> på. Det er kun de døde fisk, som svømmer med strømmen"

Jeg hilser altid flamebaits velkommen. Uden dem ville mit killfilter aldrig vokse.

PS: At være homoseksuel er ikke det samme som at være transvestit.

Du glemte rent faktisk at fut'e til dk.politik, så jeg har kun svaret i den
gruppe for dig. Jeg abonnerer ikke på den.

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-12-06 10:50

> [...]
> homo-stolthed, og sagde, "hold kæft hvor er I latterlige at høre
> på. Det er kun de døde fisk, som svømmer med strømmen"

TROLD

Fra : Kaliffen T I M ~

Dato : 02-12-06 11:27

Husk tørklædet!

http://kaliffen.wordpress.com

Fra : Peter

Dato : 02-12-06 12:18

> [...]
> Når jeg tager bussen til arbejdet om morgenen, cikaneres jeg ofte
> af store drenge pga mit tøjvalg, f.eks. når jeg tager nederdel

SPADE

Fra : Bjarne Skounborg

Dato : 03-12-06 01:14

Peter <j@j.com>:

>"Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> skrev i en meddelelse
>>

>SPADE

Free your mind, and your sex will follow

Kun døde fisk flyder med strømmen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 03:59

> Kun døde fisk flyder med strømmen

Er levende fisk masokister der springer over hvor gærdet er højest og
går over åen efter vand?

Jeg kan lide nøgenhed men viser det aldrig til nogen, udover visse
velkendte uanmeldte gæster der jo bare kan kikke den anden vej fx
mine - mindre og mindre - snerpede børn

Men var jeg kønsforvirret eller hooked på skift til dame-dresscode,
ville jeg ikke missionere med det

Fra : Peter

Dato : 02-12-06 13:26

> [...]
> Når jeg tager bussen til arbejdet om morgenen, cikaneres jeg ofte
> af store drenge pga mit tøjvalg, f.eks. når jeg tager nederdel

Tag dig sammen "mand" og find dig en ordentlig hobby.

Fra : Benny den 9.

Dato : 02-12-06 21:25

Peter wrote:
> "Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> skrev i en meddelelse
>>
> Tag dig sammen "mand" og find dig en ordentlig hobby.

mniplingebroderi f ex!!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : gb

Dato : 03-12-06 16:09

Bjarne Skounborg <knivskarp@taenkning.invalid> wrote in news:4570c058$0
$49209$14726298@news.sunsite.dk:

Troll alert!

--
GB

Fra : Tony

Dato : 03-12-06 17:35

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> Bjarne Skounborg <knivskarp@taenkning.invalid> wrote in news:4570c058$0
> $49209$14726298@news.sunsite.dk:
>
> Troll alert!
>
> --
> GB

Det var sgu lidt sent at komme med den melding.

Var det slut med ''kritten'' henne på bodegaen? : o D

Tony

Fra : Thomas Bruun

Dato : 04-12-06 19:48

Kim2000 skrev:
> "Bjarne Skounborg" <knivskarp@taenkning.invalid> skrev i en meddelelse
> >

> Måske skulle du tage kjolen og make up på et andet sted end i bussen

Ja eller køb en bil,så er de andre passager fri for mærkelige
eksistenser som dig og du kan have din make-up og kjole i fred....

Fra : Benny den 9.

Dato : 04-12-06 20:13

Thomas Bruun wrote:

> Ja eller køb en bil,så er de andre passager fri for mærkelige
> eksistenser som dig og du kan have din make-up og kjole i fred....

men kom i alm. tøj, hvis du skal køwe bilen på klods

--
Bæ9

- overgir sig aldrig