MaxMTU & RWIN
Fra : Martin Stebbing

Dato : 26-06-01 15:07

Er der nogle der kan fortælle mig hvilke værdier der er optimale ved brug af
en 1024/256 opkobling igennem Orange ?

Martin Stebbing

Fra : Enok Hauge

Dato : 28-06-01 01:11

Martin Stebbing wrote:

> Er der nogle der kan fortælle mig hvilke værdier der er optimale ved brug
> af en 1024/256 opkobling igennem Orange ?

Nej, men der er en god artikel i Alt om Data nr.4 2001 om hvordan du
optimerer Windows til ADSL. Hvis du ikke har bladet kan du evt. låne det på
biblioteket.

Mvh. Enok Hauge

Fra : The Borg

Dato : 29-06-01 12:07

Den er lige blevet postet i dk.binaer den 28 af rené pedersen
/ The Borg

Fra : Cubus

Dato : 30-06-01 14:13

> Nej, men der er en god artikel i Alt om Data nr.4 2001 om hvordan du
> optimerer Windows til ADSL. Hvis du ikke har bladet kan du evt. låne det på
> biblioteket.

Faktisk ligger de fleste artikler, der ikke lige ligger i kiosken netop nu, også online:

http://www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=2497

--
Cubus

Fra : Sulaco