ZoneEdit og sekundær DNS for
Fra : Ole Lonborg

Dato : 26-06-01 14:29

Hej NG.

Jeg har forsøgt at få et dk.-domæne til at køre DNS via zoneedit.com

Nu har DK-Hostmaster vendt tilbage at
"ns5.zoneedit.com not registered at DK Hostmaster A/S"

ns5.zoneedit.com er den sekundære dns.

Noget tyder vel så på at ns1.zoneedit.com er ok ....

Mit spøgsmål : Er der andre der har erfaring med ZoneEdit og dk-domæner,
og i givet fald hvilke ?

/Ole Lønborg

Fra : Jesper Riis Hansen

Dato : 26-06-01 15:07

Havde samme problem, bruger nu http://dns.jth.net/.
Han gav også en lille smule hjælp til opsætningen.

mvh, jesper

Fra : Charbax

Dato : 29-06-01 03:11

Det koster 500 kroner per ny dns server (500 kroner for primær + 500 kroner
for sekundær = 1000 kroner) man vil registrere hos dk hostmaster. Der er nok
ikke nogen der gad betale endnu for den zoneedit dns server du vil bruge..

jeg kan skaffe dig zoneedit agtig DNS administration + domain-forwarding og
email-forwarding igennem en kontrolpanel for 50kroner/pr.år inkl. moms, det
kræver så at du allerede ejer et domaine.. det er 130kroner/pr.år inklusiv
..dk domaine registrering og 150kr/pr.år inklusiv .com registrering.

Send mig en email til charbax@pishans.dk hvis du er interesseret.

Hilsen
Charbax