Problem med genstart
Fra : KE

Dato : 25-06-01 22:23

Hejsa NG

Min computer skaber sig for vildt for tiden!
Den staller lige pludselig, eller genstarter uden grund!
Jeg skiftede for kort tid siden mit gamle Riva TNT2 32 MB AGP grafikkort ud
med et Geforce 2 64 MB AGP (m tvout), og satte mere ram i..... efter jeg
satte de dele i begyndte det at skabe sig, men desværre stoppede problemet
ikke af at jeg satte de gamle dele i igen!!!

Mit system består af:
AX59 Aopen motherboard
AMD-K6 3 450 Mhz processor
320 MB PC100 Ram
Geforce 2 64 MB grafikkort

Kølerne kører perfekt og ellers er der ingen problemer..... hvad er
problemet?

Jeg har også forsøgt at skifte styresystem, fra Win98 til Win2K, men samme
problem opstod.... jeg har nu skiftet tilbage til WIn98 (da jeg også havde
problemer med spil der ikke virkede i WIn2K), jeg har siddet og ændret på
småting i Bios'en, men da jeg ikke har ret meget forstand på denne, har jeg
ikke lavet noget om, som jeg ikke ændrede tilbage igen.....

Hjææææælp..... skal jeg til professionel reperatør?

mvh
Kim

Fra : Martin

Dato : 26-06-01 01:11

"KE" <kimkoruperiksen@hotmail.com> wrote in message

> Hjææææælp..... skal jeg til professionel reperatør?

Hmmm.... socket7 bundkort har aldrig haft det særligt godt med kraftige AGP
kort
har du husket at installere de nyeste drivere til selve bundkortet? (de kan
sikkert findes på aopens hjemmeside) og til grafikkortet?

Mvh
Martin

Fra : KE

Dato : 26-06-01 08:44

> har du husket at installere de nyeste drivere til selve bundkortet? (de
kan
> sikkert findes på aopens hjemmeside) og til grafikkortet?

Ja, de er begge installeret...... desværre afhjalp det ikke problemet, men
det ser dog ud til at blive lidt mere stabilt. Men den fryser stadig, blot
ikke så tit som før!

mvh
Kim