CRM
Fra : gusse

Dato : 25-06-01 14:15

Er der nogle der kender til et freeware crm system, let bruger interface,
(helst win32), og gerne med source...

ja altså hvis der dog findes et "let " crm system..

måske med lidt kundekartotek, mulighed for ekstra felter, kommunikation med
kunde og ja hvad et crm system nu indeholder..

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 25-06-01 15:07

Hej Gusse

"gusse" <brian@inndevelop.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> kunde og ja hvad et crm system nu indeholder..

Der findes et nyt danskudviklet system, der er gratis for 1-3 brugere
se mere på http://www.channelcrm.dk/
Jeg synes ikke det er nemt at gå til - men det er måske en vane

Proff Consult ApS, professionelle edb-løsninger
Kell Jørgensen
Tlf.: +45 36 77 34 60 - Fax +45 36 77 34 62
www.proff-consult.dk - kell@proff-consult.dk

Fra : gusse

Dato : 25-06-01 15:46

hvis man da ellers kan få lov til at downloade, eller er det bare mig ??

Fra : gusse

Dato : 25-06-01 15:50

Det var mig, det var lidt svært at gennemsku hvor jeg skulle downloade....

men jeg har fået hente dem hjem !